AGI CONSTRUCT SRL
Descriere
Prezentare
AGI CONSTRUCT: Strategie speciala pentru promovarea firmei
  Afacerile firmei Agi Construct, din Buzau, s-au inscris in 2013 pe un  trend ascendent, fiind inregistrata o majorare de aproximativ 15% a  cifrei de afaceri, care s-a situat in 2012 la valoarea de 3,5 milioane  de lei. Evolutia optima s-a datorat, in principal, faptului ca a fost  consemnata o crestere a cererii de tamplarie termoizolanta din PVC si  aluminiu si a lucrarilor contractate in calitate de antreprenor general,  ceea ce a determinat, in acelasi timp, o extindere a echipei de lucru  cu 50 de noi angajati. Alte masuri care au contribuit semnificativ la  acest trend pozitiv au constat in adoptarea unor proceduri intensive de  promovare, ridicarea standardului de calitate si realizarea proiectelor  in functie de recomandarile clientilor. Pentru 2014, din punct de vedere  financiar, se estimeaza o crestere cuprinsa intre 10% si 20% a cifrei  de afaceri.  
- Producem preponderent ansambluri din PVC (aproximativ 30% din totalul  acestui segment de activitate). In procesul de fabricatie utilizam  profile Demirtas, Aluplast si Teraplast, feronerie Roto, Winkhaus sau  G-U si geam termoizolant livrat de societatea Vispesti Prod. Dintre  acesti furnizori, in 2013 am initiat o colaborare cu Aluplast. Efectuam  livrari la nivel national, iar cele mai numeroase comenzi de tamplarie  termoizolanta au fost efectuate catre lucrarile contractate in calitate  de antreprenor general, in orasele Buzau, Braila si Constanta. In zona  de resedinta, unde in mod traditional efectuam principalele livrari,  cererea s-a inscris, insa, pe un trend descendent. Totodata, in 2013  ne-am implicat preponderent in proiecte finantate din fonduri publice si  private, cu destinatie de cladiri de birouri, spatii pentru depozitare,  scoli, biserici, spitale, precum si in reabilitari ale unor imobile  existente. La nivel general, numarul acestora a fost in 2013 in usoara  scadere comparativ cu precedentele 12 luni, iar pentru 2014 estimam o  stabilizare a pietei. 
 - Ce strategie de dezvoltare ati aplicat in ultima perioada? 
- Pentru extinderea activitatii, avem in vedere investitii in  retehnologizare si achizitia unor mijloace de transport, care sa reduca  timpul de onorare a comenzilor si, de asemenea, consideram ca se impune  alocarea unor fonduri in promovarea societatii.  
 - Care sunt perspectivele de dezvoltare a bransei pentru perioada urmatoare? 
- Pe segmentul tamplariei termoizolante am remarcat, ca noutate, ca  majoritatea clientilor solicita produse de calitate, iar pentru 2014  preconizam continuarea acestui trend pozitiv. Astfel, cerintele actuale  ale utilizatorilor se axeaza pe achizitia produselor de calitate  superioara, la un nivel de pret cat mai rezonabil. 
 AGI Construct: 20% increase in sales, targeted for 2014 
(articol aparut in Fereastra, editia ianuarie/februarie 2014 )



