
KRONLUX FM SRL
Descriere
Prezentare
FAKRO: Crestere a cifrei de afaceri pentru filiala Kronlux FM
Afacerile furnizorului de ferestre de mansarda Kronlux FM - reprezentantul Fakro in Romania - s-au inscris in 2013 pe un trend ascendent fata de nivelul de 10,6 milioane de lei inregistrat in 2012, fiind consemnata, astfel, o majorare de aproximativ 10% a veniturilor. Pentru 2014 se estimeaza o sporire mai accentuata decat aceea din precedentele 12 luni, pe fondul continuarii colaborarilor initiate anul trecut. In oferta companiei se regasesc ferestre de mansarda (cu o contributie de peste 70% la vanzarile totale), accesorii pentru acest tip de produse, folie anticondens, panouri solare, scari modulare de acces la pod, trape de acces pentru acoperis si rame de etansare pentru cosurile de fum. Cele mai numeroase solicitari in domeniul ferestrelor de mansarda au provenit in ultimul timp pentru modelele Standard si Plus, iar zona cea mai activa din punct de vedere al vanzarilor a fost cea de vest.
- Ferestrele de mansarda pe care le comercializam sunt realizate de concernul Fakro - Polonia, firma noastra fiind mandatata sa le promoveze pe piata autohtona. Consideram ca reusim sa comercializam pe plan national o gama completa de ferestre de mansarda. Cel mai nou tip care a fost inclus in oferta proprie a fost reprezentat de modelele de ferestre pentru acoperisuri tip terasa (plane), iar pentru 2014 ne-am propus sa lansam alte sortimente inovatoare. Asiguram colaboratorilor nostri o paleta completa de servicii auxiliare, dintre care se disting cele de consultanta permanenta, asistenta si service specializat. De asemenea, efectuam livrari in toata tara, prin intermediul unei retele care include peste 450 de dealeri.
- Care au fost in ultimul timp obiectivele strategiei proprii pentru dezvoltare?
- In perioada recesiunii, cel mai important obiectiv pe care l-am avut in vedere a fost reprezentat de sprijinirea partenerilor de afaceri, inclusiv prin derularea unor campanii speciale de reduceri. In acelasi timp, ne-am orientat catre extinderea gamei sortimentale si a celei de servicii, precum si catre implicarea de proiecte complexe. Pentru 2014, principalul element strategic pe care il avem in vedere este reprezentat de perfectionarea retelei de distribuitori Fakro.
- Descrieti perspectivele de expansiune a bransei pentru perioada urmatoare.
- Estimam pentru anul acesta o crestere a cererii de ferestre de mansarda. De altfel, domeniul a inregistrat o usoara majorare si in 2013. Dintre dificultatile care persista, totusi, in bransa, am putea indica lipsa unor mijloace eficiente de recuperare a debitelor si orientarea beneficiarilor catre achizitia de modele low-cost, in lipsa unei informari corecte. Alte probleme specifice sunt generate de numarul mic de constructii noi, mare parte a lucrarilor fiind de renovare si reabilitare a imobilelor existente. Consideram ca, pentru dezvoltarea domeniului, ar fi necesare proceduri ce vizeaza impunerea si urmarirea aplicarii unor standarde minime de calitate pentru toate materialele de constructii.
FAKRO: Growth in turnover for the subsidiary Kronlux FM
(articol aparut in TOP-Fereastra, editia Mai 2014 )