
NEW HOUSE DESIGN PROJECT SRL
Descriere
Servicii de vopsire a profilelor si tamplariei din PVC, a suprafetelor din sticla cat si a materialelor utilizate in decorari interioare si exterioare set importator si distribuitor al produselor companiei FEYCO AG Elvetia).
Prezentare
NEW HOUSE: Sporire de 50% a vanzarilor, prognozata pentru acest an
Compania New House Design Project implementeaza, in prezent, un program agresiv de marketing, ce presupune promovarea solutiei de vopsire a tamplariei din PVC in cadrul centrelor de prezentare-comercializare ale celor mai importanti producatori de ferestre din Romania. Conform estimarilor actuale, sistemul respectiv va putea fi testat in showroom-urile a peste 250 de parteneri nationali, momentan fiind deja functional in retelele de distributie ale unor producatori consacrati precum Aplast, Mar&Pet, Vi-Fi, Thermo Design, Madrugada, Conexpert, Suki, Far Est Windows, Prestarea etc.
- Principala problema intampinata in ultima perioada este constituita de cresterea presiunii asupra preturilor. Beneficiarii solicita servicii specifice la tarife cat mai mici, cu termene de livrare foarte scurte si nu pun niciun accent pe calitate. Practic, aceste solicitari sunt imposibil de indeplinit din punct de vedere tehnologic, intrucat metoda de vopsire a profilelor PVC este oricum cea mai rapida solutie de finisaj existenta pe piata. De asemenea, preturile nu pot fi reduse, intrucat se situeaza deja la niveluri mult mai mici, fata de celelalte metode existente de acoperire. Cu toate acestea, datorita consolidarii permanente a pozitiei pe care o detinem pe piata de profil din Romania, se poate afirma ca singurele efecte negative pe care le-am resimtit in timpul crizei economice au fost constituite de disparitia sau de contractia activitatii unor parteneri. Totusi, volumul lucrarilor s-a mentinut constant, scaderile fiind compensate de majorarea comenzilor venite din partea altor firme.
- In ce masura au fost afectate rezultatele financiare de aceasta situatie?
- Pe fondul cresterii livrarilor la export efectuate de multi dintre partenerii pe care ii avem la nivel national, precum si datorita deschiderii celui de-al doilea punct de lucru (amplasat la Constanta), in primul semestru din 2013 am obtinut o majorare de 20% a incasarilor fata de perioada similara a exercitiului financiar precedent. In acelasi interval, capacitatea de prelucrare s-a dublat, sperand ca, prin inaugurarea centrului de vopsire din Timisoara, cifra de afaceri din acest an sa fie cu 50% mai mare fata de cea realizata in 2012 (care s-a situat la aproximativ 1,1 milioane de lei). In prezent, procesele de vopsire se realizeaza prin intermediul a doua cabine industriale marca Nova Verta, ce permit procesarea unor rame avand dimensiuni de pana la 6.000 mm x 3.500 mm. Totodata, detinem un echipament special dotat cu sistem automat de pulverizare, avand o capacitate de 1.500 ml/ora.
- Care sunt perspectivele de crestere a acestui sector de activitate?
- In acest moment, posibilitatile de procesare sunt net superioare cererii existente, acest lucru fiind cauzat de contractia masiva pe care a inregistrat-o segmentul de tamplarie termoizolanta in ultimii cinci ani. Este adevarat ca gradul de informare a beneficiarilor cu privire la metoda propusa de compania noastra este destul de precar, multi clienti indreptandu-se inca spre solutia infolierii. Cu toate acestea, estimarile sunt optimiste in ceea ce priveste evolutia pietei de profile colorate si consideram ca sectorul in care activam isi va mentine ritmul de crestere inregistrat in perioada anterioara. De asemenea, credem ca, odata cu finalizarea crizei economice si relansarea activitatii in domeniul constructiilor, tendinta de consolidare a pietei se va accentua.
(articol aparut in Fereastra, editia septembrie 2013 )