HISTRIA INTERNATIONAL SRL
Descriere
Prezentare
HISTRIA INTERNATIONAL: Extindere a vanzarilor in Republica Moldova 
 
       -  In 2010, am inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 6 milioane de  euro, iar in 2011 de 6,1 milioane de euro, reusind totodata sa ne  majoram cota de piata. Pentru 2012, estimam o crestere de minimum 10% a  vanzarilor, comparativ cu precedentele 12 luni. Ne bazam aceste  preconizari in primul rand pe faptul ca previzionam o crestere a  volumului de proiecte contractate, intrucat avem in vedere sa  monitorizam toate ofertele la nivel national inca din faza de proiectare  sau din cea premergatoare licitatiei. In al doilea rand, vizam  incheierea de noi parteneriate cu clientii traditionali si accesarea  unor noi segmente din piata.  -  Firma noastra, infiintata in anul 1996, dispune de un depozit in  Bucuresti si puncte regionale de lucru in Constanta, Cluj-Napoca,  Timisoara si Iasi, precum si de un parc auto, care include aproximativ  65 de utilitare. De asemenea, am organizat o sectie de mecanica, in  cadrul careia efectuam activitati de ansamblare a produselor, precum si  una de vopsitorie. Livrarile se realizeaza in mod direct, pe santier,  avand in vedere ca majoritatea acestora se efectueaza personalizat,  catre investitorii in proiecte de constructii, aceste activitati avand o  pondere semnificativa la realizarea vanzarilor totale. Furnizam,  astfel, modele specifice pentru diverse categorii de proiecte, respectiv  industriale, cladiri de birouri, hoteluri, obiective speciale,  rezidentiale si de retail. Cele mai multe comenzi le inregistram in  acest moment pentru hale industriale (precum depozite logistice) si  speciale (sali de conferinta, spectacole, amfiteatre etc.). Incepand cu  2011, numarul de proiecte s-a inscris pe un trend ascendent si estimam  ca aceasta tendinta se va mentine si in 2012. De asemenea, pentru anul  in curs preconizam o majorare pe segmentele hotelurilor, spitalelor si  obiectivelor guvernamentale (precum case de cultura si filarmonici) si o  mentinere a volumului lucrarilor in domeniul logistic si cel al halelor  de productie.   -  In oferta generala sunt incluse usi si sisteme de inchidere (cu o  pondere de 75% din vanzarile totale), precum si sisteme de  compartimentari pentru birouri, elemente de placare acustica si pereti  mobili. Comercializam o gama diversa de usi (de garaj, din lemn,  metalice, tehnice, rezistente la foc, rotative, frigorifice, glisante,  de tip rulou, speciale, din sticla etc.), toate modelele fiind importate  din tari precum Spania, Italia, Franta, Polonia, Germania sau Austria.  Dintre serviciile asigurate colaboratorilor nostri am putea mentiona:  depozitare, manipulare, transport, montaj, garantie, consultanta si  mentenanta.  (articol aparut in  Fereastra, editia martie/aprilie 2012 )
   Pentru anul in curs, compania Histria International, din Bucuresti,  si-a propus ca principale obiective ale strategiei manageriale accesarea  pietei din Republica Moldova - prin incheierea unui parteneriat cu un  reprezentant local - extinderea echipei de lucru, modernizarea  showroom-ului principal (pentru a putea expune in intregime gama  sortimentala) si crearea unui departament de arhitectura in vederea  sustinerii activitatilor de vanzari si montaj. In ultima perioada,  pentru a face fata conjuncturii nefavorabile din bransa, managerii  firmei au recurs la adoptarea unor masuri precum consolidarea echipei de  vanzari, intensificarea activitatilor din departamentul de montaj,  atentia acordata incasarilor si selectia clientilor, avand in vedere  insolventele si falimentele a numeroase firme de profil. 
 - Cum se desfasoara activitatile de distributie si productie in cadrul firmei? 
 - Descrieti oferta actuala de produse si servicii. 
STIRI & COMUNICATE
		  			
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
					
			



