DELTA STUDIO
Descriere
Importator si distribuitor de placi ceramice, obiecte sanitare, mobilier personalizat si alte elemente de amenajare.
Prezentare
DELTA STUDIO preconizeaza o majorare de 20% a livrarilor
   Compania Delta Studio, importator si distribuitor de placi ceramice,  obiecte sanitare, mobilier personalizat si alte elemente de amenajare in  Romania, s-a mentinut anul trecut in topul furnizorilor specializati,  inregistrand o cifra de afaceri de aproximativ 12 milioane de euro.  Pentru 2013, conducerea firmei mizeaza pe continuarea tendintei  crescatoare a vanzarilor, ce ar determina o majorare cu 20% a  incasarilor fata de nivelul din 2012. Societatea livreaza produse  fabricate de furnizori internationali de top, printre care se regasesc  Doca, Roca (Spania), VitrA, Porcelanosa (Spania), Catalano (Italia),  Karelia, Geberit, Franke (Elvetia), Kuma Romania, Marazzi (Italia) etc.  Planurile pentru anul in curs includ extinderea portofoliului de  furnizori atat pentru segmentul premium, cat si in cazul celui economic.   
-  Activitatea de importator necesita o implicare neintrerupta in procesul  de selectie a furnizorilor, motiv pentru care ne propunem si in acest  an verificarea calitatii ofertei si incheierea de contracte cu noi  producatori. In ceea ce priveste gamele economice, am realizat o oferta  competitiva de produse, accesibile la preturi si colectii exclusive si  am elaborat, impreuna cu arhitectii cu care colaboram, concepte complete  moderne ce includ aceste produse. Avem in vedere extinderea acestui  program la nivel national, precum si catre alti distribuitori ce doresc  sa se asocieze. Investitiile in extinderea activitatii in perioada  imediat urmatoare vor fi directionate catre productia de mobilier de  baie modern si pentru configurarea unor solutii pentru bucatarii,  deoarece exista o cerere importanta pentru aceste categorii de produse.   
 - In ce zona a tarii sunt concentrate activitatile de livrare? 
-  Oferta companiei include o gama diversa de produse, disponibile intr-un  singur loc, ce asigura posibilitatea unei amenajari complete. Din punct  de vedere geografic, municipiul Bucuresti continua sa reprezinte  "motorul" pietei de amenajari, peste 50% din cifra nationala de afaceri a  companiei datorandu-se cererii din Capitala. Comenzi importante au  provenit si din alte regiuni ale tarii, precum cele din jurul marilor  orase industriale (Iasi, Ploiesti, Brasov etc.), zone in care  dezvoltatorii de cladiri au inceput sa initieze diverse proiecte.  
 - Cum caracterizati piata locala a amenajarilor? 
-  Putem spune ca segmentul de piata specific amenajarilor s-a stabilizat  anul trecut la nivelul din 2011, datorita unei usoare dezmortiri a  investitiilor in domeniul imobiliar. Astfel, din punct de vedere  valoric, consideram ca piata locala de placi ceramice s-a situat la  circa 120 milioane de euro. Anul 2012 a insemnat o regandire personala a  conditiilor de finantare, o adaptare la mediul dificil de creditare,  precum si identificarea unor solutii pentru a nu mai fi amanate  proiectele de amenajari sau renovari. Cu siguranta, au crescut gradul de  informare a cumparatorului si capacitatea acestuia de a alege solutia  optima intre calitate si pret. Remarcam un trend pozitiv in acest sens,  care poate fi pus pe seama crizei pe care o traversam in prezent.  Aceasta maturizare a clientilor implica, totodata, sporirea gradului de  expertiza si calitate a vanzatorului. La nivelul companiei, intelegem  aceasta tendinta si directionam investitiile in principal catre  segmentul premium al pietei.  
(articol aparut in Agenda Constructiilor, editia ianuarie/februarie 2013 )



