Miercuri, 09 Iulie 2025
RO EN

Divizia Armat a AMC Romania vizeaza extinderea pe noi segmente de piata

Divizia Armat (specializata in domeniul acoperisurilor, planseelor si structurilor metalice pentru case) a companiei ArcelorMittal Construction (AMC) Romania SA isi propune, in 2009, extinderea pe noi segmente de piata (garajele si depozitele, produse standard, pentru sectorul rezidential). Produsul vector pentru Armat este - in continuare - tigla metalica, sector pe care activeaza cativa zeci de producatori cu distributie nationala, zonala sau locala. "Asteptarile noastre pentru anul curent sunt deja ajustate la noile conditii ale pietei. Ne-am propus obiective realiste si, in plus, pregatim cateva noi linii de sisteme/produse care vor deschide si alte segmente", a declarat Alex Olteanu, director Armat. Desi pentru majoritatea societatilor luna decembrie 2008 a consemnat scaderi ale vanzarilor, pentru divizia AMC aceasta s-a situat peste nivelul anilor precedenti. "Situatia se datoreaza faptului ca toamna se acopera majoritatea caselor a caror constructie incepe primavara devreme, ca atare scaderea nu a afectat direct si major cererea. In anii trecuti, segmentul tiglei metalice a sporit pe fondul maririi numarului de producatori locali si a importatorilor. Pentru ca beneficiarii au devenit mult mai sofisticati, pe parcursul lui 2008 s-au generat majorari pentru produsele cu acoperire superioara, culorile texturate-mat si antichizate. Tendinta va continua cu precadere si in 2009. In ceea ce ne priveste, avem capacitati de productie care acopera produse de la categoria economic pana la cele premium, unicat sau inovative", a precizat reprezentantul firmei. In prima parte a anului curent, sectorul de profil s-a redus cu aproximativ 30%-40% fata de aceeasi perioada din 2008. Aceasta situatie este determinata de factori, precum: insecuritatea financiara a clientilor, blocarea creditarii sau asteptarile legate de o eventuala ieftinire drastica a preturilor la case, materiale de constructii sau servicii. In 2008 cifra de afaceri inregistrat de AMC Romania a fost de aproximativ 24 milioane de euro, in crestere fata de 2007, cand nivelul acesteia a fost de 21 milioane de euro. Din aceasta valoare, Armat a realizat 5 milioane de euro, Arval (solutii tehnice/arhitecturale complete pentru fatade, acoperisuri, plansee si hale industriale usoare) - 8 millioane de euro, iar Arclad (produse din tabla cutata, panouri si accesorii) - 11 milioane de euro.

Din aceeasi categorie

03 Iul 11:44 | COLLIERS: Dupa un inceput bun de an, sectorul constructiilor da semne de incetinire
30 Iun 16:04 | Proiecte PNRR si licitatii de 5 miliarde euro sunt prioritare pana la finalul anului
30 Iun 11:19 | INS: In mai 2025 s-au eliberat 3.364 autorizatii pentru cladiri rezidentiale
27 Iun 11:51 | INS: Crestere optima a activitatii din constructii, in perioada iunie-august 2025
24 Iun 14:16 | Investitii cu impact: prioritati guvernamentale pentru perioada 2025-2028
23 Iun 10:45 | Bucurestenii respira un aer tot mai toxic - 60% din poluare vine din trafic
23 Iun 10:24 | BEI isi majoreaza plafonul de finantare pentru 2025 la 100 miliarde euro
20 Iun 11:51 | INS: Investitiile in constructii noi au depasit 4 miliarde euro in primul trimestru
20 Iun 07:18 | Circa 30 miliarde euro pentru infrastructurile civile si militare pana in 2030
19 Iun 12:58 | INS: Volumul lucrarilor de constructii a crescut cu 6,9% in primele 4 luni din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA