Editia mai-iunie a revistei Fereastra cuprinde date si informatii  referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei  nationale/internationale de tamplarie termoizolanta si fatade cortina.  De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia  societatilor din domeniu, informatii despre producatorii de ferestre si  furnizorii de sisteme/materiale specifice, aspecte economice, tehnice si  legislative etc. In premiera, revista include informatii cu privire la  noile materiale si tehnologii, disponibile pe piata de profil si  promovate de cele mai renumite companii din bransa. Totodata, se  analizeaza segmentul fabricarii ferestrelor din lemn stratificat si cel  specific feroneriei (evidentiind principalele aspecte proprii  producatorilor si furnizorilor), respectiv date de actualitate  referitoare la prezenta in calitate de expozanti a unor firme la  Construct Expo Ambient 2011. In cadrul sectiunii de consultanta, sunt  prezentate noutati tehnice, normative si noi oportunitati in ceea ce  priveste elementele structurale de tip liniar, realizate din lemn si  sticla, sietemele de ancorare a panourilor transparente in cadrul  ansamblurilor vitrate, abordarea integrata a conceptului de optimizare  energetica, dinamica vanzarilor de ferestre din Turcia, in functie de  exigentele legislative specifice si altele. Dezvoltarea sustenabila a  afacerilor pe plan international este reflectata pe larg la rubrica de  agenda externa.
Analiza pietei de tamplarie din lemn si a celei de feronerie - teme centrale ale publicatiei
Temele centrale ale editiei mai-iunie sunt constituite de analiza  pietei fabricantilor de tamplarie din lemn stratificat, precum si de  evolutia bransei de feronerie, in cadrul carora sunt prezentate  declaratii ale conducerii firmelor: Arcer, Azi, Benati, Bradul  Ezustfenyo, CDA 2 Import Export, Color Magic, Conf Binale, Fildas '95,  Global Invest, Grup BD, Klebrom, Lemcor, Lemtek, Lomilux, New Star,  Perfectview, Pinum Doors & Windows, Porta Elcon, Porta KMI Romania,  Sangeosilv, Prelcon, Saucolemn, Tehnolemn, Unilem, Tarcau Forest,  Wappal, respectiv opinii ai managerilor societatilor: Roto,  Schachermayer, G-U Ferrom Com, Winkhaus, Simonswerk, Siegenia-Aubi,  Dorma, Savio, Dr. Hahn, VBH, AGB - Alban Giacomo, Securidev, Bitt-Bau,  TS Locks Distribution, ABM Construct, Bilama, Primus Glastech,  Stromtech, Dena Asis, Interplast Rom, Termo Sistem Trading, Triton,  Zamak Metal etc. Totodata, la sectiunea de companii, pot fi observate  noile tendinte ale diverselor segmente ale pietei de tamplarie, in  cadrul carora se reflecta un trend tot mai accentuat de recuperare a  pierderilor consemnate in perioada recesiunii. Sumarul publicatiei  include: * ACTUALITATE: «Consumatorul-rege» constituie noua paradigma a  bransei de tamplarie; * MATERIALE SI TEHNOLOGII: Noile produse reflecta  potentialul pietei de ferestre; * TAMPLARIE DIN LEMN: Premise optime de  dezvoltare a pietei pe termen mediu; * SISTEME DE FERONERIE:  Stabilizarea livrarilor – premisa favorabila pentru reluarea cresterii; *  COMPANII: Producatorii si furnizorii – fata in fata cu noile provocari  ale pietei; Firmele participante la Construct Expo Ambient lanseaza noi  produse si servicii; Alumil Rom Industry si-a planificat o investitie de  25 milioane de lei; Alro SA a consemnat o majorare de 36% a veniturilor  in trimestrul I; Helopal Romania anunta o evolutie incerta a pietei de  finisaje; Oltchim a inregistrat o sporire de 94% a cifrei de afaceri;  Reynaers Aluminium a participat in premiera la un studiu stiintific;  Novocom Consult aloca fonduri pentru dezvoltare; Somfy Romania si-a  inscris activitatea pe un trend ascendent; Prima Panel propune absorbtia  de fonduri europene drept o solutie pentru bransa; Potential deosebit  al pietei de tamplarie din lemn, remarcat de Leitz; * CONSULTANTA:  Elemente structurale de tip liniar, realizate din lemn si sticla;  Sisteme de ancorare a panourilor din sticla in cadrul ansamblurilor  vitrate; Abordare integrata a conceptului de optimizare energetica;  Evaluarea emisiilor VOC – subiect al procesului de standardizare;  Managementul eficient reprezinta o cerinta obligatorie; Turcia, o piata  ce aplica normele de conformitate ale UE; * AGENDA EXTERNA: Dezvoltare  sustenabila a afacerilor pe plan international; * ENGLISH SECTION:  «Consumer rules» represents the new joinery branch paradigm. Mai multe  detalii despre aceste aspecte, precum si alte subiecte de actualitate se  regasesc in paginile revistei Fereastra. Pentru informatii  suplimentare, click aici!




