Vineri, 09 Mai 2025
RO EN

ANAF: Date de contact pentru obtinerea de informatii din domeniul fiscal

Agentia Nationala de Administrare Fiscala recomanda ca interactiunea contribuabililor cu institutia sa se realizeze, in continuare, prin mijloace de comunicare la distanta.
Specialistii ANAF pot fi contactati, pentru a raspunde solicitarilor si intrebarilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice si adreselor de email publicate pe site-ul ANAF.
De asemenea, pentru comunicarea inter-institutionala, ANAF a deschis, la nivelul directiilor generale regionale ale finantelor publice si al administratiilor judetene ale finantelor publice, adrese dedicate de email, care pot fi accesate aici.
In plus fata de acestea, avand in vedere ca liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate in aceasta perioada, va recomandam sa utilizati si serviciul de asistenta telefonica - Call Center si Formularul de contact.
Pentru a obtine informatii generale in domeniul fiscal si IT, din aria de competenta a ANAF, va rugam sa apelati CALL-CENTER institutiei, la numarul de telefon 031.403.91.60.
Specialistii nostri raspund intrebarilor dumneavoastra in continuare, de luni pana vineri, in intervalul orar 8.30 - 16.30. Daca toate liniile telefonice sunt ocupate, va rugam reveniti, facem toate eforturile pentru a prelua apelurile dumneavoastra!
O alternativa la fel de facila pentru obtinerea de informatii avizate, in scris, in domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la urmatorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitarile sunt tratate prioritar de directiile de specialitate, iar raspunsurile sunt transmise cu celeritate. In plus, acest serviciu are optiunea de a anexa documente, iar numarul de inregistrare este generat automat.
De asemenea, contribuabilii pot solicita Agentiei Fiscale comunicarea de materiale informative in domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitari in acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil si in Spatiul Privat Virtual.
Reamintim contribuabililor ca obligatiile fiscale se pot indeplini utilizand metode de comunicare la distanta prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declaratiilor si obtinerea de informatii), iar plata poate fi efectuata prin internet banking sau ghiseul.ro.

Din aceeasi categorie

30 Apr 12:19 | MAZARS: Concurenta acerba influenteaza strategiile liderilor din Romania si ECE
28 Apr 09:15 | Conditiile dificile de piata din primul trimestru au destabilizat 25% dintre companii
25 Apr 14:16 | Producatorii elvetieni avertizeaza: Romania risca sa piarda teren in industrie
25 Apr 11:24 | Transportul multimodal din Romania este utilizat de doar 2,3% din companiile active
24 Apr 11:03 | COFACE: Razboiul comercial dintre SUA si China a intrat in ape neexplorate
15 Apr 13:53 | Avocat: Companiile se organizeaza in holdinguri pentru a plati impozite mai mici
15 Apr 13:17 | Schimbare de atitudine in randul managerilor romani: economia globala pierde teren
14 Apr 12:53 | Firmele, tentate sa transforme salariatii in colaboratori ca sa scada cheltuielile
11 Apr 11:46 | FIC: Companiile cu capital strain au realizat afaceri cumulate de 275 miliarde euro
08 Apr 09:46 | CC Tax Advisory: Colectarea disperata desfasurata de ANAF poate duce la abuzuri
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA