Joi, 14 August 2025
RO EN

ANAF: Date de contact pentru obtinerea de informatii din domeniul fiscal

Agentia Nationala de Administrare Fiscala recomanda ca interactiunea contribuabililor cu institutia sa se realizeze, in continuare, prin mijloace de comunicare la distanta.
Specialistii ANAF pot fi contactati, pentru a raspunde solicitarilor si intrebarilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice si adreselor de email publicate pe site-ul ANAF.
De asemenea, pentru comunicarea inter-institutionala, ANAF a deschis, la nivelul directiilor generale regionale ale finantelor publice si al administratiilor judetene ale finantelor publice, adrese dedicate de email, care pot fi accesate aici.
In plus fata de acestea, avand in vedere ca liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate in aceasta perioada, va recomandam sa utilizati si serviciul de asistenta telefonica - Call Center si Formularul de contact.
Pentru a obtine informatii generale in domeniul fiscal si IT, din aria de competenta a ANAF, va rugam sa apelati CALL-CENTER institutiei, la numarul de telefon 031.403.91.60.
Specialistii nostri raspund intrebarilor dumneavoastra in continuare, de luni pana vineri, in intervalul orar 8.30 - 16.30. Daca toate liniile telefonice sunt ocupate, va rugam reveniti, facem toate eforturile pentru a prelua apelurile dumneavoastra!
O alternativa la fel de facila pentru obtinerea de informatii avizate, in scris, in domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la urmatorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitarile sunt tratate prioritar de directiile de specialitate, iar raspunsurile sunt transmise cu celeritate. In plus, acest serviciu are optiunea de a anexa documente, iar numarul de inregistrare este generat automat.
De asemenea, contribuabilii pot solicita Agentiei Fiscale comunicarea de materiale informative in domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitari in acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil si in Spatiul Privat Virtual.
Reamintim contribuabililor ca obligatiile fiscale se pot indeplini utilizand metode de comunicare la distanta prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declaratiilor si obtinerea de informatii), iar plata poate fi efectuata prin internet banking sau ghiseul.ro.

Din aceeasi categorie

01 Aug 11:46 | MAZARS: Povara fiscala ramane semnificativa in tarile din Europa Centrala si de Est
28 Iul 11:37 | Romania, potential si presiuni: redresare in asteptare, vulnerabilitati in crestere
25 Iul 10:47 | REVEAL: Mediul privat din Romania 2025 - incordat, reactiv, fara directie
23 Iul 11:43 | TVA marit la locuinte: Fiscul castiga pe termen scurt, economia pierde pe termen lung
17 Iul 11:59 | ANAF solicita informatii fara temei legal, contribuabilii cer stoparea abuzurilor
16 Iul 13:27 | AVOCAT: Dezvoltatorii imobiliari iau masuri drastice in lupta cu TVA
14 Iul 11:33 | Allianz Trade: Cum gestioneaza companiile europene si americane razboiul comercial
11 Iul 12:36 | Restituirea unor sume platite la Fondul de Tranzitie Energetica, o corectare ratata
11 Iul 12:55 | Tranzactii de 2,7 miliarde euro pe piata de M&A din Romania, in primul semestru
09 Iul 16:53 | Reglementare a concesionarii terenurilor pentru productia de energie regenerabila
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA