Marți, 06 Mai 2025
RO EN

DELOITTE, desemnat cel mai valoros brand de servicii comerciale din lume

Deloitte a fost desemnat cel mai valoros si mai puternic brand din lume in domeniul serviciilor comerciale pentru al treilea an consecutiv, conform raportului Global 500 2021, lansat de Brand Finance, firma independenta de consultanta in evaluare si strategie de brand recunoscuta la nivel global. Topul este alcatuit pe baza valorii totale si a fortei brandului, calculate cu ajutorul unor analize privind investitiile de marketing, perceptia brandului in randul clientilor, angajatilor si al altor parti interesate (stakeholder equity) si de performanta de piata a businessului.
Cu o valoare a brandului de aproximativ 26,7 miliarde de dolari americani, Deloitte se afla pe primul loc in topul celor mai valoroase branduri de servicii comerciale si, implicit, in topul brandurilor de servicii profesionale. In ceea ce priveste forta brandului, Brand Finance a calculat un scor BSI (Brand Strength Index) de 91 din 100 si a atribuit Deloitte ratingul maxim, AAA+. De asemenea, Deloitte se afla pe locul al saselea in clasamentul global al celor mai puternice branduri din toate domeniile.
Raportul subliniaza ca, in ciuda faptului ca 2020 a fost un an plin de incertitudine si tumultuos pentru segmentul serviciilor comerciale, Deloitte a raportat crestere a businessului. Conform rezultatelor pentru anul financiar care s-a incheiat la 31 mai 2020, veniturile globale agregate ale Deloitte au crescut pentru al 11-lea an consecutiv, ajungand la nivelul record de 47,6 miliarde de dolari americani. Toate liniile de servicii ale firmei – Audit si servicii conexe, Consultanta, Consultanta financiara, Consultanta in managementul riscului, Servicii fiscale si juridice – au raportat cresteri in perioada mentionata.
„Deloitte a aniversat 175 de ani in 2020 si suntem mandri sa fim nu doar cea mai veche, ci si cea mai mare firma de servicii profesionale integrate din lume. Romania a contribuit la performanta globala a Deloitte in ceea ce priveste brandul si rezultatele financiare prin cresterea veniturilor, proiecte si abordari inovatoare care sunt implementate la nivel regional si chiar global si prin dezvoltarea sustinuta a competentelor echipei noastre, care a ajuns la 2.000 de angajati in toate entitatile Deloitte prezente in tara noastra”, a declarat Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte Romania si Moldova.

Din aceeasi categorie

30 Apr 12:19 | MAZARS: Concurenta acerba influenteaza strategiile liderilor din Romania si ECE
28 Apr 09:15 | Conditiile dificile de piata din primul trimestru au destabilizat 25% dintre companii
25 Apr 14:16 | Producatorii elvetieni avertizeaza: Romania risca sa piarda teren in industrie
25 Apr 11:24 | Transportul multimodal din Romania este utilizat de doar 2,3% din companiile active
24 Apr 11:03 | COFACE: Razboiul comercial dintre SUA si China a intrat in ape neexplorate
15 Apr 13:53 | Avocat: Companiile se organizeaza in holdinguri pentru a plati impozite mai mici
15 Apr 13:17 | Schimbare de atitudine in randul managerilor romani: economia globala pierde teren
14 Apr 12:53 | Firmele, tentate sa transforme salariatii in colaboratori ca sa scada cheltuielile
11 Apr 11:46 | FIC: Companiile cu capital strain au realizat afaceri cumulate de 275 miliarde euro
08 Apr 09:46 | CC Tax Advisory: Colectarea disperata desfasurata de ANAF poate duce la abuzuri
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA