Vineri, 07 Noiembrie 2025
RO EN

PUBLICIS lanseaza Data Intelligence Solutions in sprijinul activitatilor de marketing

Grupul de comunicare Publicis Groupe Romania pune la dispozitia clientilor peste 25 de solutii de date unice si consultanta strategica, prin intermediul unei echipe specializate, care deserveste toate agentiile membre. Totodata, grupul isi propune ca, pana la finalul anului, sa dezvolte inca minimum 10 astfel de solutii si sa dubleze numarul de clienti care beneficiaza de ele. Serviciile sunt parte din demersul de dezvoltare Data Intelligence Solutions, menit sa le ofere companiilor cliente posibilitatea de a-si adapta strategiile de marketing, de vanzari si de business mai rapid ca niciodata si de a obtine rezultate cuantificabile.
Solutiile de date sunt achizitionate sau dezvoltate chiar de Publicis Groupe Romania si pot fi accesate din AIQ portal, platforma securizata, dezvoltata de grup pentru clientii sai. Pe baza acestora si a consultantei oferite de echipa Data Intelligence, clientii pot intelege comportamentul consumatorilor, performanta si notorietatea concurentei, modalitati prin care sa evalueze si sa imbunatateasca eficienta campaniilor de marketing si analize care sa sustina deciziile de business. Toate aceste informatii sunt oferite in timp real si suplimentate de rapoarte si analize recurente.
In acelasi timp, toate agentiile membre Publicis Groupe Romania au acces la resursele Data Intelligence.
„Comunicarea este o stiinta. Inseamna mai mult decat creativitate si inspiratie, inseamna semnale primite de la consumatori sub forma unor multitudini de date care pot determina succesul unei afaceri. Monitorizarea si analiza acestor date intr-un timp cat mai scurt sustine procesul decizional, bazat pe informatii actuale, ajutand oamenii de business sa inteleaga contextul de piata prezent, competitia, nevoile consumatorilor si manifestarile sociale care impacteaza comportamentul de consum. Accesul la aceste seturi de date, analizate in functie de obiectivele fiecarui client, determina obtinerea unui real avantaj competitiv. Drumul de la informatie la decizie nu a fost niciodata mai scurt”, a declarat Rodica Mihalache, Data Intelligence Lead, Publicis Groupe Romania.
Peste 40 de clienti au accesat pana acum solutiile Publicis Groupe Romania si au primit consultanta, atat pentru interpretarea si analizarea datelor, cat si privind optiunile disponibile pentru a-si imbunatati performanta campaniilor. Grupul isi propune ca, pana la finalul anului, sa dubleze numarul de clienti care beneficiaza de aceste servicii.
Solutiile Data Intelligence acopera patru piloni: Business, Brand, Comunicare si Consumator. Dupa o sesiune de consultanta oferita de echipa dedicata din Publicis Groupe Romania, clientii primesc o recomandare personalizata pe propriile nevoi si obiective cu privire la solutia sau mixul de instrumente care poate raspunde cel mai bine acestor provocari. Fiecare solutie oferita este insotita de asistenta tehnica, sesiuni de pregatire, analiza datelor si revizuirea trimestriala a utilitatii acesteia pentru client, fiind aduse imbunatatiri de UX, integrand noi surse de date sau noi algoritmi de calcul.
Platforma AIQ portal cuprinde solutiile de date puse la dispozitie de Publicis Groupe Romania, impreuna cu raportarile periodice (lunare, trimestriale) realizate pe baza lor. Accesul se poate face de pe orice dispozitiv 24/7, dupa crearea unui cont si pe baza de dubla autentificare, securitatea datelor fiind o prioritate a grupului.
Echipa Data Intelligence numara, in prezent, peste 20 de profesionisti, care acopera urmatoarele arii: Data Sciences, Advanced Analytics, Consumer Strategy, Data Strategy, Consumer Research si Data Tools Development.

Din aceeasi categorie

30 Oct 14:46 | Grup EM anunta intentia de listare pe piata AeRO a Bursei de Valori Bucuresti
30 Oct 11:09 | Allianz Trade: Firmele din Romania, reziliente in fata valului global de insolvente
29 Oct 11:02 | COFACE: Aproape 950 de firme de constructii au intrat in insolventa in primele 8 luni
24 Oct 13:21 | ELECTROALFA preia Elcomex, specializata in lucrari de montaj echipamente electrice
22 Oct 10:29 | Consiliul Concurentei amendeaza patru companii pentru trucarea de licitatii CNAIR
20 Oct 11:24 | Legal500 desemneaza Clifford Chance Badea Casa de Avocatura a Anului in Romania
17 Oct 11:49 | PWC: Piata locala de fuziuni si achizitii a crescut la 1,5 miliarde euro, in T3 din 2025
16 Oct 13:33 | Horvath: Performanta financiara, prioritatea nr. 1 pentru companiile din Romania
09 Oct 15:24 | Clifford Chance a asistat Nofar Energy la vanzarea participatiei in Ratesti Solar
09 Oct 07:35 | AON: Programe de asigurare pentru peste 95 km de autostrazi noi in Romania
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA