Vineri, 03 Octombrie 2025
RO EN

AEDIFICIA CARPATI SA: Strategie agresiva de marketing in 2013

Din perspectiva volumului, numarul lucrarilor adjudecate de compania Aedificia Carpati in 2012 s-a situat sub nivelul celui inregistrat in precedentul exercitiu financiar, proiectele contractate fiind - cu putine exceptii - neinsemnate din punct de vedere valoric si al anvergurii. Cel mai important proiect in care firma este implicata actualmente este reprezentat de  modernizarea Teatrului National din Bucuresti (Ion Luca Caragiale), care va fi inaugurat - dupa o prelungire de peste un an, cauzata de necesitatea mutarii unor operatori din cladire (Teatrul de Opereta si Muzeul de Arta Contemporana) - in luna septembrie a anului viitor. „In 2012 ne-am orientat, cu precadere, catre respectarea ritmului impus in planificarea generala a lucrarilor de antrepriza, precum si pe realizarea acestora la un nivel calitativ ridicat, indiferent de anvergura obiectivelor de investitii contractate. Pe termen mediu si lung, in strategia noastra viitoare a fost prevazuta adaptarea continua la exigentele pietei, concomitent cu adoptarea unei politici mai agresive de marketing. Principalele dificultati intampinate in derularea optima a activitatii au fost generate de lipsa investitiilor, precum si de amanarea acestora prin incurajarea contestatiilor si tergiversarea rezolvarii acestora. Astfel, in conditiile unui declin al volumului de contracte / lucrari si, implicit, al nivelului incasarilor din 2012, mizam pe o redresare a activitatii incepand cu cel de-al doilea semestru al anului in curs”, a declarat Constantin Sultana, director al sectiei de tamplarie din cadrul Aedificia Carpati SA. 
***
Avand un portofoliu impresionant de lucrari, societatea Aedificia Carpati se afla in topul celor mai importanti 10 antreprenori din domeniul constructiilor pe plan autohton, cu afaceri anuale ce depasesc 70 milioane de euro. Compania detine inclusiv o sectie proprie de tamplarie din aluminiu si fatade cortina, care a realizat, in 2012, venituri de 0,5 milioane de euro, in scadere cu 50% fata de cele consemnate in precedentele 12 luni. Pentru lucrarile de la Teatrul National Bucuresti compania va primi peste 65 milioane de euro, mai mult decat valoarea initiala (estimata la 51 milioane de euro), cresterea costurilor initiale fiind cauzata de decalarea termenului de finalizare. Informatii suplimentare, la www.aedificia.ro
 

Din aceeasi categorie

02 Oct 07:00 | EIFFAGE anunta incasari de aproape 2 miliarde euro pentru divizia de constructii in S1
01 Oct 07:00 | VIACON: Redresarea pietelor catre niveluri apropiate de cele normale creeaza avantaje
30 Sep 07:00 | S IMMO realizeaza optimizarea continua a portofoliului pentru adaptarea la piata
24 Sep 07:00 | IMPLENIA inregistreaza un prim semestru pozitiv si o dinamica de crestere accentuata
19 Sep 07:00 | CA IMMO a revenit la profit datorita cresterii gradul de ocupare si a veniturile din 2025
18 Sep 12:51 | BREC: Preturile locuintelor din Bucuresti au crescut cu peste 40% in ultimii doi ani
18 Sep 10:02 | C&W Echinox: Romanii platesc printre cele mai mici taxe pe proprietate din UE
18 Sep 09:07 | ONE United: Parteneriat cu Ennismore pentru lansarea The Hoxton in Romania
16 Sep 11:48 | REDPORT il numeste pe arhitectul Adrian Arendt in functia de Chief Design Officer
15 Sep 13:40 | IMPACT Alliance Architecture delureaza contracte de proiectare de peste 4 mil. euro
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA