Duminică, 23 Noiembrie 2025
RO EN

AEDIFICIA CARPATI SA: Strategie agresiva de marketing in 2013

Din perspectiva volumului, numarul lucrarilor adjudecate de compania Aedificia Carpati in 2012 s-a situat sub nivelul celui inregistrat in precedentul exercitiu financiar, proiectele contractate fiind - cu putine exceptii - neinsemnate din punct de vedere valoric si al anvergurii. Cel mai important proiect in care firma este implicata actualmente este reprezentat de  modernizarea Teatrului National din Bucuresti (Ion Luca Caragiale), care va fi inaugurat - dupa o prelungire de peste un an, cauzata de necesitatea mutarii unor operatori din cladire (Teatrul de Opereta si Muzeul de Arta Contemporana) - in luna septembrie a anului viitor. „In 2012 ne-am orientat, cu precadere, catre respectarea ritmului impus in planificarea generala a lucrarilor de antrepriza, precum si pe realizarea acestora la un nivel calitativ ridicat, indiferent de anvergura obiectivelor de investitii contractate. Pe termen mediu si lung, in strategia noastra viitoare a fost prevazuta adaptarea continua la exigentele pietei, concomitent cu adoptarea unei politici mai agresive de marketing. Principalele dificultati intampinate in derularea optima a activitatii au fost generate de lipsa investitiilor, precum si de amanarea acestora prin incurajarea contestatiilor si tergiversarea rezolvarii acestora. Astfel, in conditiile unui declin al volumului de contracte / lucrari si, implicit, al nivelului incasarilor din 2012, mizam pe o redresare a activitatii incepand cu cel de-al doilea semestru al anului in curs”, a declarat Constantin Sultana, director al sectiei de tamplarie din cadrul Aedificia Carpati SA. 
***
Avand un portofoliu impresionant de lucrari, societatea Aedificia Carpati se afla in topul celor mai importanti 10 antreprenori din domeniul constructiilor pe plan autohton, cu afaceri anuale ce depasesc 70 milioane de euro. Compania detine inclusiv o sectie proprie de tamplarie din aluminiu si fatade cortina, care a realizat, in 2012, venituri de 0,5 milioane de euro, in scadere cu 50% fata de cele consemnate in precedentele 12 luni. Pentru lucrarile de la Teatrul National Bucuresti compania va primi peste 65 milioane de euro, mai mult decat valoarea initiala (estimata la 51 milioane de euro), cresterea costurilor initiale fiind cauzata de decalarea termenului de finalizare. Informatii suplimentare, la www.aedificia.ro
 

Din aceeasi categorie

19 Noi 06:50 | SEMA Real Estate intra intr-o noua etapa strategica odata cu lansarea Sema Home
18 Noi 06:38 | NUSCO: Primul hotel Hyatt din Bucuresti, parte din proiectul Nusco City
17 Noi 06:36 | InteRo Property: Proiecte in expansiune si o viziune durabila pentru Bucuresti
14 Noi 06:53 | Simon, Iuga & Partners: Strategii pentru un sector industrial in transformare
14 Noi 06:39 | ONE United Properties intra pe piata hoteliera cu brandurile Mondrian si The Hoxton
13 Noi 06:48 | SQUARE 7 continua expansiunea M Park si pregateste noi proiecte in tara
12 Noi 06:38 | BELLEMONDE extinde dezvoltarea din Pipera cu o investitie de 25 milioane euro
11 Noi 11:01 | Colliers: Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025
11 Noi 06:18 | GENESIS Property investeste 20 milioane euro in Innovation Center din YUNITY Park
10 Noi 06:12 | COLLIERS: Hoteluri noi, cu peste 4.500 de camere, sunt asteptate in urmatorii 3 ani
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA