Sâmbătă, 17 Mai 2025
RO EN

AEDIFICIA CARPATI SA: Strategie agresiva de marketing in 2013

Din perspectiva volumului, numarul lucrarilor adjudecate de compania Aedificia Carpati in 2012 s-a situat sub nivelul celui inregistrat in precedentul exercitiu financiar, proiectele contractate fiind - cu putine exceptii - neinsemnate din punct de vedere valoric si al anvergurii. Cel mai important proiect in care firma este implicata actualmente este reprezentat de  modernizarea Teatrului National din Bucuresti (Ion Luca Caragiale), care va fi inaugurat - dupa o prelungire de peste un an, cauzata de necesitatea mutarii unor operatori din cladire (Teatrul de Opereta si Muzeul de Arta Contemporana) - in luna septembrie a anului viitor. „In 2012 ne-am orientat, cu precadere, catre respectarea ritmului impus in planificarea generala a lucrarilor de antrepriza, precum si pe realizarea acestora la un nivel calitativ ridicat, indiferent de anvergura obiectivelor de investitii contractate. Pe termen mediu si lung, in strategia noastra viitoare a fost prevazuta adaptarea continua la exigentele pietei, concomitent cu adoptarea unei politici mai agresive de marketing. Principalele dificultati intampinate in derularea optima a activitatii au fost generate de lipsa investitiilor, precum si de amanarea acestora prin incurajarea contestatiilor si tergiversarea rezolvarii acestora. Astfel, in conditiile unui declin al volumului de contracte / lucrari si, implicit, al nivelului incasarilor din 2012, mizam pe o redresare a activitatii incepand cu cel de-al doilea semestru al anului in curs”, a declarat Constantin Sultana, director al sectiei de tamplarie din cadrul Aedificia Carpati SA. 
***
Avand un portofoliu impresionant de lucrari, societatea Aedificia Carpati se afla in topul celor mai importanti 10 antreprenori din domeniul constructiilor pe plan autohton, cu afaceri anuale ce depasesc 70 milioane de euro. Compania detine inclusiv o sectie proprie de tamplarie din aluminiu si fatade cortina, care a realizat, in 2012, venituri de 0,5 milioane de euro, in scadere cu 50% fata de cele consemnate in precedentele 12 luni. Pentru lucrarile de la Teatrul National Bucuresti compania va primi peste 65 milioane de euro, mai mult decat valoarea initiala (estimata la 51 milioane de euro), cresterea costurilor initiale fiind cauzata de decalarea termenului de finalizare. Informatii suplimentare, la www.aedificia.ro
 

Din aceeasi categorie

15 Mai 07:11 | CITADINA 98: Perspective bune si accesare a pietei de infrastructura feroviara
14 Mai 11:52 | FIDES: Sectorul imobiliar sustine, direct si indirect, peste 500.000 locuri de munca
13 Mai 11:21 | Colliers: Bugetele pentru mentenanta spatiilor de birouri cresc cu 10% in 2025
13 Mai 07:00 | WDP: Activitatea ampla de inchiriere subliniaza dinamica sanatoasa a pietei
12 Mai 13:12 | ONE United Properties: Cifra de afaceri de 352 milioane lei, in primul trimestru
08 Mai 12:24 | Birourile viitorului: colaborare, energie si un grad de ocupare ideal intre 50% si 85%
08 Mai 11:26 | C&W Echinox: Inceput de an in forta pentru piata industriala si logistica
07 Mai 07:37 | Eco Garden Construct: Noi proiecte mari in Romania si extindere in Republica Moldova
05 Mai 12:35 | CBRE: piata industriala si de retail raman ancore solide pentru investitii
30 Apr 14:05 | AKTOR: Triplare a cifrei de afaceri si crestere majora de profit in 2024, pentru grup
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA