Marți, 17 Iunie 2025
RO EN

CFR SA: Multi antreprenori interesati de un proiect major de infrastructura

Pentru realizarea lucrarilor de modernizare a liniei de cale ferata dintre localitatile Brasov si Simeria au fost inaintate 10 oferte ale unor companii sau asocieri atat autohtone, cat si din strainatate. In prezent, Compania Nationala de Cai Ferate (CFR SA) se afla in etapa de analiza a dosarelor depuse pentru reabilitarea celor 66,2 kilometri de linie ferata. Proiectul, a carui valoare se situeaza la 2,82 miliarde lei, este impartit in doua loturi, respectiv Atel - Micasasa (judetul Sibiu) si Micasasa - Coslariu (judetul Alba). De realizarea primului tronson (cu o lungime de 29,6 km) au fost interesate consortiile formate din: Astaldi (Italia) si Dafora (Sibiu); FCC Construccion (Spania), Alpine Bau (Austria), Azvi (Spania) si Straco (Bucuresti); J&P-Avax (Grecia), Eteth (Grecia) si Gemmo (Italia); Doprastav (Slovacia) si Concefa (Sibiu); Porr Bau (Austria), Wiebe (Germania) si Hochtief Solutions (Germania); Impregilo (Italia), Terna (Grecia) si Impresa Pizzarotti & C. (Italia). Totodata, pentru cel de-al doilea lot (cu o lungime de 36,6 km) au prezentat oferte companiile Sociedad Anonima De Obras Y Servicios (Spania); Copasa, Ortiz Construcctiones Y Proyectos si Contratas Y Servicios Ferroviarios (Spania); OHL ZS (Cehia), Confort (Timisoara) si Puentes (Spania), precum si Aktor (Grecia) si Arcada Constructii (Bucuresti). Valoarea primului contract va depasi 150 miliarde lei, in timp ce diferenta (de 132 miliarde lei) va fi alocata celui de-al doilea tronson. Durata totala pentru definitivarea lucrarilor, inclusiv executia instalatiilor specifice, este cuprinsa intre 36 de luni si 42 de luni, la care se adauga perioada de garantie, de doi ani dupa terminarea acestora. Proiectul este o componenta a Coridorului al IV-lea Paneuropean, fiind finantat din fonduri nerambursabile (reprezentand 85% din total) si din surse de la bugetul de stat (15%). Dupa inaugurarea sectiunii de cale ferata, viteza de circulatie va atinge 160 km/h in cazul trenurilor ce transporta calatori, respectiv 120 km/h la cele de marfa. Informatii suplimentare, la www.cfr.ro

Din aceeasi categorie

13 Iun 07:00 | SKANSKA: Piata infrastructurii civile sustine operatiunile de constructii din Europa
12 Iun 07:00 | VIACON inregistreaza cel mai bun prim trimestru din punct de vedere financiar
10 Iun 17:55 | REVEAL: Sudul Capitalei - de la zona ignorata la pol de dezvoltare urbana
05 Iun 11:18 | Colliers: Tranzactiile cu apartamente au scazut cu 9% in primele 4 luni din 2025
05 Iun 07:50 | ADURO si-a propus cresterea cu 20% a numarului de angajati, in urmatorii ani
04 Iun 07:26 | MAPN: Buget de 2,5 miliarde lei pentru investitii in infrastructura
04 Iun 07:36 | LEVIATAN GROUP: Crestere de pana la 15% a cifrei de afaceri, in 2025
03 Iun 07:04 | CNI: Planul de reorganizare al MDLPA nu afecteaza activitatea de investitii
02 Iun 10:26 | MENARD: Draga Proiectantule, stii ce face pamantul pe care vrem sa construim?
30 Mai 07:27 | WILLEMEN: Volumul de lucrari din domeniul fundatiilor speciale este in crestere
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA