Marți, 13 Mai 2025
RO EN

CLASSIN: Brandul romanesc de amenajari interioare ajunge in Dubai

ClassIN, brand romanesc de amenajari interioare fondat de antreprenoarele Camelia Sucu si Genoveva Hossu, cu sediul in Bucuresti, s-a extins in Emiratele Arabe Unite prin deschiderea unei reprezentante in Dubai, in parteneriat cu Irina Matei, specialista ce cunoaste foarte bine particularitatile pietei de design din Dubai. Compania ClassIN are, in prezent, sase puncte de lucru nationale si internationale.
Deschiderea noului sediu din Dubai a avut loc la finele lunii martie a.c., in cadrul Dubai Racing World Cup, cand a fost semnat si primul contract pentru amenajarea unui apart-hotel, care va fi definitivat pana in vara acestui an.
"De multa vreme discutam despre extinderea ClassIN la nivel international, luand in calcul si orase din Europa, precum Anvers, insa pana la urma am decis sa pariem pe Dubai, deoarece piata designului si arhitecturii din emirat este efervescenta si am gasit o cerere mare pentru servicii integrate in acest domeniu", a declarat Camelia Sucu, Strategic Partner ClassIN.
Pentru livrarea proiectelor din Dubai, echipa ClassIN va colabora cu experti locali. "Lucrarile pentru un apart-hotel, primul proiect ClassIN Dubai, castigat in urma unui concurs de idei care a reunit companii internationale din industrie, au demarat. Propunerea noastra a convins prin orientarea catre design thinking, dar, totodata, oferind un raport corect calitate-pret", a declarat Genoveva Hossu, Managing Partner ClassIN. In prezent, compania are in vedere semnarea a inca doua contracte importante, prin care isi va asigura stabilitate si vizibilitate pe piata internationala a proiectelor de arhitectura si design.
***
ClassIN ofera servicii unice pe piata de design (solutii "la cheie" si concepte integrate in cazul amenajarilor interioare), fiind un business full-service care acopera servicii precum etapa de consultanta, de proiectare si implementare, incluzand decorarea si alegerea accesoriilor finale, precum si elaborarea de master planuri si alte servicii integrate. De asemenea, compania asigura servicii post-vanzare, amenajarile fiind insotite de garantia si mentenanta aferente fiecarui produs.
Recent, fondatoarele ClassIN au lansat proiectul ClassConcept, dedicat exclusiv parteneriatelor incheiate cu dezvoltatori imobiliari (B2B). Un concept a fost livrat deja pentru apartamentele Premio, dezvoltate de grupul italian Nusco Imobiliare.

Din aceeasi categorie

06 Mai 07:26 | Arh. Serban Tiganas: "Suntem intr-o perioada in care constructiile merg bine"
05 Mai 07:41 | YDA Proiect Consulting: Cifra de afaceri in crestere cu 80% in 2024 si perspective bune
01 Mai 07:00 | DEZEEN: De ce sunt promovate in continuare cladirile de tipul "zgarie-nori vitrati"?
29 Apr 12:42 | Alesonor extinde parteneriatul cu Nolte Home Studio, pentru Amber Forest
29 Apr 12:41 | PUG-ul va conecta documentatiile de urbanism ale sectoarelor si zona metropolitana
29 Apr 11:03 | OAR: Procedurile favorizeaza pretul cel mai mic in defavoarea calitatii arhitecturale
28 Apr 09:08 | CONCEPT STRUCTURE: “De la proiectare pana la exploatare”, prioritati pentru spitale
28 Apr 07:00 | ACE 2024: Arhitectii sunt primii lideri in lupta pentru un mediu construit rezistent
24 Apr 09:32 | PPC sustine pregatirea studentilor din universitatile de constructii Bucuresti si Iasi
23 Apr 07:00 | NBS: Sustenabilitatea in arhitectura, ignorata inca in fazele incipiente ale proiectelor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA