Sâmbătă, 13 Decembrie 2025
RO EN

EGIS a participat la finalizarea Podului peste Dunare de la Braila, prin Italrom

In data de 6 iulie, Podul Braila a fost deschis oficial dupa o perioada de proiectare si executie de 5 ani. Cu o lungime impresionanta de 1.974 de metri, Podul Braila este cel mai mare pod suspendat din Romania si al treilea cel mai mare pod suspendat din Europa. O realizare majora in dezvoltarea infrastructurii rutiere din Romania, Podul Braila este, de asemenea, o constructie monumentala impresionanta si reprezinta unul dintre cele mai ambitioase proiecte ale tarii din ultimele decenii.
Podul Braila este un important punct de trecere a Dunarii si leaga orasul Braila, in partea de est a Romaniei, cu regiunea Tulcea, pe malul opus al vechiului fluviu. Promovata de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere in calitate de client, constructia s-a realizat printr-un contract de proiectare si executie realizat de o asociere italiano-japoneza formata din Webuild (fosta Astaldi) si IHI Infrastructure Systems.
Italrom Inginerie Internationala, recent achizitionata de Egis, a contribuit la supervizarea proiectarii si executiei podului in cadrul unei asocieri condusa de Metroul impreuna cu Sistema si Arex, formand o echipa de ingineri romani si italieni. Serviciile de supervizare vor continua pe parcursul unei perioade de garantie de 10 ani, care incepe dupa receptia lucrarilor.
"Structurile ingineresti emblematice precum Podul Braila sunt exact genul de proiecte in care Egis doreste sa se implice. Suntem mandri ca am mostenit acest lucru de la Italrom si ne vom asigura ca munca buna continua. Felicit echipele implicate pentru munca fantastica depusa si pentru numeroasele ore de lucru", a declarat James Hanson, Country Managing Director al Egis in Romania.
"Podul suspendat peste Dunare de la Braila este o lucrare de referinta pentru noi, ca ingineri, dar si pentru Romania. Echipa a crescut foarte mult profesional pe parcursul acestui proiect. Pentru Romania, este un mare castig in ceea ce priveste dezvoltarea economica si sociala, unind doua judete importante, Braila si Tulcea. Colaborand indeaproape cu Webuild si cu Clientul, am depasit impreuna provocarile tehnice si administrative pe care le-a ridicat un astfel de proiect. Practic, montarea podului a durat mai putin de un an, ceea ce in sine este o realizare deosebita. Acum ca vedem rezultatele tuturor oamenilor si companiilor implicate, in mod firesc, ne simtim mandri si pregatiti pentru o noua provocare!", a declarat Lorenzo Sabini, Business Development Director Europe al Egis si fondator al Italrom.

Din aceeasi categorie

11 Dec 06:06 | Marius Soflete: Constructiile eficiente energetic, intre reglementare si realitate
09 Dec 06:00 | WSP anunta incasari de circa 3,5 miliarde USD in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Dec 06:07 | Arh. Norana Petre: NZEB in Romania - lectii si provocari dupa 5 ani de implementare
04 Dec 06:00 | INS: Scadere de -10% a cifrei de afaceri din arhitectura, in primele 9 luni din 2025
03 Dec 06:05 | Dragos Arnautu: Cladirile pasive - intre entuziasm, mituri si schimbare de paradigma
02 Dec 06:45 | STUDIO AE: Standardul NZEB, integrat in arhitectura cu sens si responsabilitate
01 Dec 06:39 | CONCEPT STRUCTURE isi consolideaza pozitia pe piata cladirilor hoteliere si office
28 Noi 06:00 | INS: Scadere de -10,1% a cifrei de afaceri din arhitectura, in primele 8 luni din 2025
27 Noi 11:04 | Arh. Dorin Stefan a realizat conceptul Modulului de gazduire pe Via Transilvanica
26 Noi 06:27 | Concrete & Design Solutions: Performanta si inovatie in proiecte complexe
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA