Miercuri, 05 Noiembrie 2025
RO EN

EGIS a participat la finalizarea Podului peste Dunare de la Braila, prin Italrom

In data de 6 iulie, Podul Braila a fost deschis oficial dupa o perioada de proiectare si executie de 5 ani. Cu o lungime impresionanta de 1.974 de metri, Podul Braila este cel mai mare pod suspendat din Romania si al treilea cel mai mare pod suspendat din Europa. O realizare majora in dezvoltarea infrastructurii rutiere din Romania, Podul Braila este, de asemenea, o constructie monumentala impresionanta si reprezinta unul dintre cele mai ambitioase proiecte ale tarii din ultimele decenii.
Podul Braila este un important punct de trecere a Dunarii si leaga orasul Braila, in partea de est a Romaniei, cu regiunea Tulcea, pe malul opus al vechiului fluviu. Promovata de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere in calitate de client, constructia s-a realizat printr-un contract de proiectare si executie realizat de o asociere italiano-japoneza formata din Webuild (fosta Astaldi) si IHI Infrastructure Systems.
Italrom Inginerie Internationala, recent achizitionata de Egis, a contribuit la supervizarea proiectarii si executiei podului in cadrul unei asocieri condusa de Metroul impreuna cu Sistema si Arex, formand o echipa de ingineri romani si italieni. Serviciile de supervizare vor continua pe parcursul unei perioade de garantie de 10 ani, care incepe dupa receptia lucrarilor.
"Structurile ingineresti emblematice precum Podul Braila sunt exact genul de proiecte in care Egis doreste sa se implice. Suntem mandri ca am mostenit acest lucru de la Italrom si ne vom asigura ca munca buna continua. Felicit echipele implicate pentru munca fantastica depusa si pentru numeroasele ore de lucru", a declarat James Hanson, Country Managing Director al Egis in Romania.
"Podul suspendat peste Dunare de la Braila este o lucrare de referinta pentru noi, ca ingineri, dar si pentru Romania. Echipa a crescut foarte mult profesional pe parcursul acestui proiect. Pentru Romania, este un mare castig in ceea ce priveste dezvoltarea economica si sociala, unind doua judete importante, Braila si Tulcea. Colaborand indeaproape cu Webuild si cu Clientul, am depasit impreuna provocarile tehnice si administrative pe care le-a ridicat un astfel de proiect. Practic, montarea podului a durat mai putin de un an, ceea ce in sine este o realizare deosebita. Acum ca vedem rezultatele tuturor oamenilor si companiilor implicate, in mod firesc, ne simtim mandri si pregatiti pentru o noua provocare!", a declarat Lorenzo Sabini, Business Development Director Europe al Egis si fondator al Italrom.

Din aceeasi categorie

29 Oct 06:00 | Ernest Doneaud, arhitectul care lasa o puternica amprenta prin proiecte in Romania
22 Oct 10:01 | STUDIO AE releva noutatile din normativul P118/2025 privind securitatea la incendiu
21 Oct 10:57 | Marele Premiu al BNA ALTFEL 2025 a revenit arhitectului Serban TIGANAS
16 Oct 07:01 | BAUPROJEKT: Noile hale industrial-logistice sunt smart, eficiente si estetice
15 Oct 15:43 | AICPS considera inoportuna aprobarea codului P100-1/2025 in forma actuala propusa
14 Oct 11:18 | Cea mai sustenabila cladire din lume este la Arad, proiectata de Pro Arhitectura
10 Oct 11:00 | BNA, editia a XVI-a, "Altfel": Gala de la Bucuresti are loc la Teatrul Odeon
08 Oct 07:10 | BILFINGER: Romania are sansa de a deveni lider regional in energie verde
06 Oct 07:00 | INS: Scadere de -8,3% a cifrei de afaceri din arhitectura, in primele 7 luni din 2025
03 Oct 10:21 | ANCPI deruleaza lucrari de cadastru pe 5,3 milioane ha de terenuri, in 2.728 UAT
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA