
Anul 2015 a fost, ca toti anii de dupa criza, destul de inegal in vanzari in primele 6 luni. „Am inceput anul cu cresteri de peste 20 de procente, trend care s-a mentinut doar in primul trimestru. Au urmat 2 luni mai putin faste pentru business, cu zile libere si sarbatori, dar in luna iunie lucrurile au revenit pe un trend normal de crestere. Prin urmare, dupa 6 luni din 2015, AdePlast a inregistrat o crestere efectiva de peste 8 procente a vanzarilor de produse finite, asta in conditiile in care noi ne-am asumat o crestere de 5 procente pana la sfarsitul anului” declara Bogdan Pirvu. Cifra de afaceri de 138 milioane lei realizata la 6 luni se datoreaza unei bune dispersii a vanzarilor pe toate canalele relevante si parteneriatelor solide cu jucatori cheie din toate segmentele de vanzari, fie ca e vorba de retail modern, retail traditional sau B2B, atat in Romania cat si in tarile in care exportam.