Lucrarile de modernizare, structurate pe doua loturi, au drept scop dezvoltarea infrastructurii feroviare din sudul tarii, prin cresterea gradului de confort si imbunatatirea indicatorilor de siguranta, pe urmatoarele intervale de statii:
Lotul I- 3 poduri si 2 podete
- Pod km 115+565 - intre statiile Maldaieni si Mihaiesti (jud. Olt)
- Pod km 200+306 - intre statiile Malu Mare si Banu Maracine (jud. Dolj)
- Pod km 99+523 - intre statiile Golesti si Pitesti (jud. Arges)
- Podet km 226+575 - intre statiile Bals si Spineni (jud. Dolj)
- Podet km 357+760 - intre statiile Valea Fratelui si Turnu Rosu (jud. Sibiu)
Lotul III- 4 poduri si 5 podete
- Pod km 40+875 - intre statiile Barbatesti si Jupanesti (jud. Gorj)
- Pod km 55+812 - intre statiile Pojogeni si Copacioasa (jud. Gorj)
- Pod km 15+550 - intre statiile Jirov si Corcova (jud. Mehedinti)
- Pod km 20+698 - intre statiile Corcova si Motru Est (jud. Mehedinti)
- Podet km 286+035 - zona statiei Filiasi (jud. Dolj)
- Podet km 279+884 - intre statiile Cotofeni si Racari (jud. Dolj)
- Podet km 5+303 - zona statiei Tantareni (jud. Gorj)
- Podet km 6+592 - intre statiile Tantareni si Gilort (jud. Gorj)
- Podet km 6+939 - intre statiile Tantareni si Gilort (jud. Gorj)