Etapa I- analiza tehnico-economica pentru cele 4 variante posibile de conectare, din care se va selecta varianta finala:
- linie simpla neelectrificata, cu racordare din linia magistrala 700, cap Y Mogosoaia care subtraverseaza DN 1 cu asigurarea gabaritului de electrificare, cu o statie c.f. situata in imediata vecinatate a aerogarii AIHCB si Terminalul T1 al AIHCB,
- linie simpla neelectrificata, cu racordare din linia magistrala 700, in zona PO Odai, care subtraverseaza DN 1, cu asigurarea gabaritului de electrificare, cu o statie c.f. situata in imediata vecinatate a aerogarii AIHCB si Terminalul T1 al AIHCB,
- linie simpla neelectrificata, cu gabarit de electrificare, cu racordare din statia Balotesti la Terminalul Plecari AIHCB.
- varianta de traseu in sistem MONORAIL cu puncte de imbarcare/debarcare din PO Odai si din imediata vecinatate a terminalelor de sosiri - plecari ale AIHCB.
Etapa a II-a- dezvoltarea variantei selectate in Faza I prin elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru lucrari de electrificare, centralizare electronica si racordare la Terminalul T2 Nou, zona Cargo si conexiunea cu Metroul.
Studiul de fezabilitate se va elabora in concordanta cuprevederile noului PUZ al AIHCB, corelat cu accesul public al persoanelor la viitorul terminal aeroportuar, dar si cu toate studiile de fezabilitate/ proiectele Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti (CNAB), S.C. Metrorex S.A. si Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), aflate in diferite faze de implementare.