Sâmbătă, 03 Mai 2025
RO EN

CNAIR: Finantare de 224 milioane lei pentru proiectul “Varianta de Ocolire Barlad”

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., in calitate de Beneficiar, a elaborat si depus Aplicatia de Finantare pentru proiectul ”Varianta de Ocolire Barlad”, in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, in cadrul Axei Prioritare Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.1 Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere - proiecte noi de investitii, Operatiunea-Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TENT globala Obiectivul general al proiectului „Varianta de Ocolire Barlad” consta in realizarea unei conexiuni intre infrastructura existenta la profil de drum national, cu devierea traficului de tranzit in exteriorul localitatii. In mod direct, implementarea va conduce la Imbunatatirea competitivitatii economice a Romaniei prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietii interne cu scopul de a creea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene. Realizarea prezentului proiect de construire a variantei de ocolire Barlad contribuie la atingerea indicatorului de rezultat 2S11 - Timpul mediu de calatorie pe reþeaua rutiera TEN-T.
Obiectivele specifice ale proiectului:
1. Constructia variantei ocolitoare a municipiului Barlad cu o lungime de 11,281 km (Varianta de Est)
2. 4 poduri
3. 3 pasaje
4. 2 intersectii
5. 2 parcari
Rezultatele asteptate ale proiectului sunt:
- construirea a 11,281 km de varianta de ocolire la profil de drum national;
- construirea a 4 poduri, 3 pasaje, 2 intersectii si 2 parcari.
Valoarea totala a proiectului este de 223,672,793.15 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala-141,916,491.14 lei, 25% contributia proprie-47,305,497.04 lei, restul de 34,450,804.97 lei reprezentand TVA. Durata proiectului este de 73 luni. Codul Mysmis/codul proiectului: 119143 -Cod apel: POIM/30/2/1/Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TEN-T globala Proiect cofinantat de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

Din aceeasi categorie

12 Apr 10:53 | Academia Romana: 10 principii de valorificare sustenabila a resurselor minerale
13 Noi 11:13 | SmartWrap a lansat Centrul Mobil de Testare a Stabilitatii Paletilor
10 Feb 13:38 | H Victoriei 139 - Best International Residential Renovation /Redevelopment
01 Iul 11:46 | Canicula e aici. Angajatorii trebuie sa asigure suficienta apa de baut la locul de munca
17 Mai 13:13 | INNOCONSTRUCT: Angajamentul firmelor si Guvernului pentru digitalizare
11 Mar 13:49 | Reprezentantii industriei au semnalat blocaje de transport marfa in portul Constanta
22 Iul 11:39 | RBL, in 10 ani: De la 4 antreprenori la o comunitate de 230 de lideri de business
29 Iun 11:43 | Financial Times: „Nordis Mamaia va fi cel mai mare hotel de leisure din Europa”
23 Iun 13:57 | AKZONOBEL lanseaza competitia Paint the Future, dedicata start-up-urilor
18 Iun 13:57 | Andreas Lier, CEO al BASF, nou presedinte la Camera de Comert Romano-Germana
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA