Vineri, 16 Mai 2025
RO EN

CNAIR: Studiu de Fezabilitate pentru constructia podului peste Prut la Ungheni

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., in calitate de Beneficiar si Ministerul Transporturilor, in calitate de Organism Intermediar pentru Transport au convenit incheierea Contractului de Finantare nr. 19 in data de 05.10.2018, pentru proiectul ”Sprijin pentru pregatirea documentatiei tehnico-economice pentru proiectul Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru pod peste Prut la Ungheni” in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, in cadrul Axei Prioritare 1-Imbunatatirea mobilitatii prin dezvoltatrea retelei TEN-T si a transportului cu metroul, Obiectiv Specific 1.1-Cresterea mobilitatii prin dezvoltarea transportului rutier pe reteaua rutiera TEN-T centrala.
Obiectivul general al proiectului este de a realiza podul rutier peste Prut la Ungheni care va avea patru benzi de circulatie si va asigura lrgatura autostrazii Tg. Mures-Iasi-Ungheni (A8) cu varianta de ocolire a orasului Ungheni din Republica Moldova.. Proiectul are ca scop asigurarea capacitatii de circulatie necesara si conditii corespunzatoare de circulatie aferente retelei rutiere TEN-T CORE cu efecte negative minime la nivelul mediului si ale ocuparii de terenuri. Obiectivul Contractului de Finantare il reprezinta acordarea finantarii nerambursabile, pe durata stabilita si in conformitate cu obligatiile asumate. Durata de implementare a proiectului este de 44 de luni, respectiv intre data de 01.05.2015 si 31.12.2018 la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.
Rezultatele asteptate: realizarea Studiului de Fezabilitate ce va cuprinde: Memoriu de sinteza; Studiul de trafic; Studiu privind alternativele de traseu; Investigatii de teren; Activitati de proiectare; Plan de operare si intretinere; Evaluarea impactului asupra mediului; Analiza Cost-Beneficiu; Identificare retele si instalatii existente; Etapele constructiei si aspectele de sanatate si securitate; Estimari de cost; Documentatie de atribuire.
Valoarea totala a proiectului este de 950.452,14 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contributia Uniunii Europene din Fondul de Coeziune- 572.850,34 lei, 25% contributia proprie- 190.950,10 lei, restul de 186.651,70 lei reprezentand TVA.

Din aceeasi categorie

12 Apr 10:53 | Academia Romana: 10 principii de valorificare sustenabila a resurselor minerale
13 Noi 11:13 | SmartWrap a lansat Centrul Mobil de Testare a Stabilitatii Paletilor
10 Feb 13:38 | H Victoriei 139 - Best International Residential Renovation /Redevelopment
01 Iul 11:46 | Canicula e aici. Angajatorii trebuie sa asigure suficienta apa de baut la locul de munca
17 Mai 13:13 | INNOCONSTRUCT: Angajamentul firmelor si Guvernului pentru digitalizare
11 Mar 13:49 | Reprezentantii industriei au semnalat blocaje de transport marfa in portul Constanta
22 Iul 11:39 | RBL, in 10 ani: De la 4 antreprenori la o comunitate de 230 de lideri de business
29 Iun 11:43 | Financial Times: „Nordis Mamaia va fi cel mai mare hotel de leisure din Europa”
23 Iun 13:57 | AKZONOBEL lanseaza competitia Paint the Future, dedicata start-up-urilor
18 Iun 13:57 | Andreas Lier, CEO al BASF, nou presedinte la Camera de Comert Romano-Germana
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA