In ceea ce priveste statisticile momentului, acestea sunt urmatoarele:
- la INDAGRA participa 541 companii din 25 de tari, care ocupa o suprafata expozitionala de 16.012 mp la interior si de 17.332 mp la exterior;
- la INDAGRA FOOD participa 179 de companii din 14 tari, care ocupa o suprafata expozitionala de 10.412 mp la interior si de 587 mp la exterior.
- la EXPO DRINK participa 19 companii din 3 tari, care ocupa o suprafata expozitionala de 413 mp la interior si 18 mp la exterior.
Anul 2018 a marcat o extindere majora a spatiului expozitional de la ROMEXPO prin deschiderea noilor PAVILIOANE B1 si B2 la sfarsitul anului 2017 - constructii realizate in format modern si conform noilor standarde internationale. In cei 50 de ani de existenta, Centrul Expozitional ROMEXPO a trecut prin diferite stadii de amenajare si modernizare.
In 2016, a fost lansat un ambitios program de dezvoltare si modernizare. Am inceput cu deschiderea portilor pentru Bucuresti, propunandu-ne ca ROMEXPO sa devina centrul marii relaxari urbane. Nevoia dezvoltarii acestor spatii a aparut firesc, ca urmare a cresterii cererilor venite de pe plan local si international, tot mai multe companii dorind sa-si prezinte produsele si serviciile la cele mai mari targuri si expozitii organizate atat de ROMEXPO, cum ar fi: Indagra, BIFE-SIM, Targul de Turism al Romaniei, Construct Expo, Ambient Expo sau Cosmetics Beauty Hair, cat si de companii terte organizatoare de evenimente.
Cel mai mare centru expozitional din tara, ROMEXPO, a parcurs in 2017 un proces de modernizare, prin darea in folosinta a doua noi pavilioane si a unui pavilion multifunctional dedicat serviciilor conexe, valoare investitiei companiei ridicandu-se la peste 127 de milioane de lei. Suprafata de expunere a fost extinsa, astfel, cu peste 30.000 de metri patrati si este completata cu un spatiu multifunctional, care cuprinde sali de conferinta, cafenea si o zona de primire si informare a participantilor la evenimente.