In cadrul Saint-Gobain, masurile intreprinse pentru dezvoltarea culturii inovatiei dau roade. Pentru cel de-al patrulea an consecutiv, Thomson Reuters Top 100 Global Innovators a clasat Saint-Gobain printre cele mai inovatoare 100 de organizatii mondiale. Munca de cercetare a Saint-Gobain vizeaza atat inovatiile tehnologice, cat si imbunatatirea produselor, proceselor si serviciilor sale, urmarind obiectivul deschiderii catre clienti si anticiparii nevoilor clientilor. Proiectele inovatoare comune diferitelor marci din cadrul Saint-Gobain se multiplica, avand drept fundament o cultura a parteneriatului si dezvoltarii comune. Grupul cauta, de asemenea, noi piete prin intermediul NOVA External Venturing, dedicata inovatiei externe si responsabila de relatiile cu start-up-urile. Mai mult, Saint-Gobain mentine un numar de parteneriate cu institutii academice si stiintifice. In octombrie 2014 Grupul a inaugurat, impreuna cu Centrul National Francez pentru Cercetare Stiintifica (CNFCS) si cu Institutul Japonez pentru Stiinta Materialelor (IJSM) laboratorul LINK (Laboratory for Innovative Key Materials and Structures) din Japonia.Echipele din Cercetare-Dezvoltare si Marketing au colaborat eficient la toate nivelele de-a lungul multor ani. Acest mod de lucru eficientizeaza oferirea raspunsurilor specifice care satisfac asteptarile pietei, anticipeaza nevoile emergente si diminueaza timpul de vanzare.




