Duminică, 14 Decembrie 2025
RO EN

BIT Software: Digitalizarea, varianta optima pentru performanta in servicii

Daca mai era nevoie, ultimele saptamani ne-au aratat ca digitalizarea nu mai este o optiune, ci este singura conditie pentru ca organizatiile sa-si poata desfasura activitatea, iar economia sa functioneze in continuare. In loc sa vedem situatia actuala ca pe o criza, o putem considera momentul oportun pentru a accelera procesul de tehnologizare. Organizatiile care vor fi deschise catre digitalizare vor fi cele care vor rezista pe piata si vor avea numai de castigat.
In zona serviciilor profesionale, oamenii sunt cea mai importanta si, totodata, cea mai costisitoare resursa. Din aceste motive, nevoia de solutii software care sa asigure un management riguros, o vizibilitate exacta asupra proiectelor, dar si asupra costurilor pe care le implica, este mare.
Solutiile software pentru industria de servicii profesionale asigura, asa cum spuneam, vizibilitate in timp real asupra desfasurarii activitatilor, asupra costurilor implicate, dar si o gestionare eficienta a angajatilor, a contractelor si a clientilor. Solutiile noastre sustin procesul de optimizare a activitatii zilnice si va ajuta sa creati un model personalizat pentru gestionarea resurselor si clientilor.
Cum va puteti eficientiza operatiunile de business?
Sinoptix pune la dispozitie solutii dezvoltate pentru industria serviciilor, care ajuta la eficientizarea activitatii, integrarea tuturor proceselor, dand posibilitatea companiilor sa gestioneze proiecte complexe si servicii diferentiate.
Toate solutiile noastre (CRM, Resource Management sau Cloud Call Center) se conecteaza prin API cu orice alta solutie (ex. ERP) pe care organizatia dumneavoastra o utilizeaza deja, pentru a va ajuta sa lucrati mai eficient.
CRM & Service Management
Solutia CRM va permite sa controlati relatiile cu clientii, inregistrati si urmariti oportunitatile si starile de vanzari, generati oferte, programati intalniri si vizualiza istoricul clientilor si al vanzarilor. Puteti crea si gestiona cu usurinta campaniile de marketing si costurile acestora. Zona de Service Management va permite sa urmariti cerintele clientilor, sa definiti si sa operati solicitarile si sa le raspundeti cat mai rapid. Puteti opta sa primiti notificari automate pentru fiecare actualizare, puteti sa facturati solicitarile clientilor si sa le urmariti progresul cu ajutorul tabloului de bord.
Resource Management
Solutia de Resource Management permite gestionarea proactiva a utilizarii resurselor, identificarea timpurie a blocajelor, estimarea cat mai precisa a nevoii de resurse, imbunatatirea selectiei de proiecte si predarea la termen.
Optimizati utilizarea resurselor si completitudinea proiectului in buget si intervalul de timp, avand intotdeauna o imagine de ansamblu completa a tuturor resurselor, sarcinilor si costurilor proiectelor dvs. Solutiile noastre inovatoare in cloud faciliteaza gestionarea eficienta a proiectelor si resurselor, de la planificarea si urmarirea sarcinilor proiectului, alocarea resurselor necesare si monitorizarea timpului si a resurselor utilizate, pana la urmarirea bugetelor, cheltuielilor, gestionarii financiare si rapoarte P&L. Integrarea nativa cu solutia ERP, ofera o solutie completa de gestiune pentru orice firma care activeaza in servicii.
Cloud Contact Center
Solutia de Contact / Call Center in cloud va permite sa gestionati relatia cu clientii si partenerii printr-un punct unic de contact pentru activitati specifice: informare, reclamatii, sugestii, vanzari prin telefon, recuperare de debite, si altele. Amazon Connect este o solutie de management al comunicarii inbound si outbound ce va ofera un punct unic de contact cu clientii actuali si potentiali, dar si cu partenerii, pentru solutionarea cererilor si nevoilor acestora.

Din aceeasi categorie

11 Dec 06:34 | ANALIZA: BIM, AI si cloud - tehnologiile care vor decide viitorul constructiilor
10 Dec 06:14 | eDevize: Digitalizare si consolidare pe piata constructiilor din Romania
09 Dec 06:53 | BITSoftware: Investitii in aplicatii si solutii cloud pentru sectorul de constructii
08 Dec 13:12 | OGRE: AI este infrastructura operationala critica a urmatoarelor decenii, in energie
08 Dec 06:26 | CONSOFT deschide in directia dezvoltarii de software pentru constructii
05 Dec 06:23 | SOFTLEAD: Companiile de constructii au crescut cu 15% investitiile in digitalizare
04 Dec 15:21 | Constructorii si beneficiarii de investitii, avantajati de monitorizarea functionala
02 Dec 09:21 | BIM in Romania: superficialitate, neintelegere si consecinte in politicile publice
02 Dec 06:00 | NEMETSCHEK inoveaza si continua cresterea puternica /profitabila din 2025
01 Dec 06:51 | Cluster TEC: Primul pas in digitalizare - intelegerea si maparea tuturor proceselor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA