Miercuri, 01 Octombrie 2025
RO EN

HEIST Industries si 360insights lanseaza Reverba, prima divizie de Online Sampling

Heist Industries si 360insights lanseaza Reverba, prima divizie de Online Sampling. Reverba reprezinta versiunea digitala a procesului de sampling, activitate care a fost aproape complet sistata in ultima perioada.
Concret, Reverba este o platforma care poate oferi o alternativa la samplingul clasic, poate atinge targeturi mult mai controlabile, poate fi dezvoltata de la ceva extrem de basic, precum testarea unui produs nou, pana la programe de ambassadorship si reward.
Procedura este simpla: brandul trimite un brief de sampling in care se vorbeste despre produs si despre publicul tinta. Elementele sunt introduse in platforma si se extrage un profil de target pe care il identificam prin partenerii nostri, apoi produsul este trimis consumatorilor care revin ulterior cu feedback.
„Reverba poate constitui un raspuns imediat la o perioada dificila, in care majoritatea actiunilor de sampling sunt on-hold, dar in acelasi timp ne poate indica felul in care va arata viitorul in sampling. Mai eficient, mai targetat, mai orientat catre rezultate”, spune Radu Pilat, Managing Partner Heist Industries.
„Reverba va intensifica eficienta sampling-ului, atat prin evaluarea conversiei consumatorilor din non-utilizatori in utilizatori, cat si prin urmarirea schimbarii comportamentului de consum - din consumatori ocazionali in consumatori constanti. Masurarea atractivitatii produsului si aflarea feedback-ului consumatorilor pentru toate elementele mixului de marketing - marca, ambalaj, produs si pret - vor oferi profesionistilor din echipa de marketing insight-uri valoroase referitoare la indicatorii de performanta ai brandului”, a declarat Panicos Christopoulos, Managing Director 360insights.
Procesul de online sampling poate avea multiple grade de complexitate, iar in timp, luam in calcul inclusiv crearea unei baze de utilizatori activi digital care sa poata promova produsele preferate in cercurile de prieteni si cunostinte.
Pentru a transforma povestea intr-o actiune rentabila din punct de vedere financiar, luam in calcul crearea unor pachete de produse si transmiterea lor unor felii de target relevante pentru brandurile implicate.

Din aceeasi categorie

16 Sep 10:57 | certSIGN, BIT Sentinel si CybrOps: Servicii de securitate cibernetica pentru NIS2
09 Sep 09:30 | HORVATH: Lipsa integrarii IT cu finantele genereaza risipa si oportunitati ratate
29 Aug 07:00 | NEMETSCHEK: Principalul motor de crestere este sustinut din abonamente si SaaS
28 Aug 11:35 | Vertiv achizitioneaza liderul in software de AI Generativa, Waylay NV
28 Aug 11:11 | Arctic Stream incheie primul semestru din 2025 cu afaceri de 30,41 milioane lei
25 Aug 12:31 | BIM Sprint: Ce clarificari trebuie sa ceri daca exista cerinte privind livrarea BIM
22 Aug 07:00 | MICROSOFT raporteaza afaceri de aproape 282 miliarde USD pentru anul fiscal 2025
21 Aug 07:26 | buildingSMART & CNIR: Cerinte BIM pentru drumul de mare viteza Bucuresti-Giurgiu
13 Aug 12:45 | Bitdefender: Hackeri pro-rusi ataca infrastructuri critice la granitele Romaniei
12 Aug 08:04 | Horvath: Peste 95% dintre companii urmaresc optimizarea costurilor IT
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA