Duminică, 14 Decembrie 2025
RO EN

Interconnection: Timpul mediu de primire a calculatiei la tamplarie depaseste 7 zile

Un studiu recent, de tip mistery shopping, realizat de Interconnection Consulting, din Viena, arata ca in Austria peste 90% dintre cumparatori folosesc internetul ca principala sursa de informare si ca prim contact cu produsele/serviciile pe care doresc sa le achizitioneze. Cu toate acestea, s-a descoperit ca potentialul retelei internationale de informatii nu este suficient de bine exploatat de cei mai multi dintre dealerii de tamplarie termoizolanta, acest lucru fiind demonstrat de un testul organizat de expertii vienezi, in cadrul caruia au fost verificate peste 163 de companii de profil. Atat in ceea ce priveste viteza de procesare a solicitarilor primite prin email, cat si referitor la calitatea raspunsurilor oferite potentialilor clienti au fost identificate diferente foarte mari intre diversii comercianti. Datele studiului indica faptul ca doua treimi dintre subiectii experimentului au reactionat inca de la primul mesaj venit prin posta electronica, ceea ce reprezinta o reala evolutie fata de anul precedent cand ponderea respectiva era de circa 50%. De asemenea, 96% dintre magazine au avut in cele din urma o reactie la solicitare, insa numarul celor care au raspuns prin formularea unei oferte concrete a scazut dramatic la 62,8%, dealerii preferand alte canale de comunicare. Concret, dintre cei 98 de comercianti care au reactionat din primul moment la cereri, circa o treime si-au manifestat preferinta de a purta o conversatie telefonica sau directa cu potentialul beneficiar. Desi peste 60% au transmis totusi oferta si prin e-mail, rata de urmarire a efectului acestei actiuni s-a dovedit a fi infima (circa 7,1%). In ceea ce priveste timpul de raspuns, acesta s-a plasat la 3,5 zile, jumatate dintre delaeri respectand totusi regula de aur a internetului si oferind datele solicitate in termen de 24 de ore. De asemenea, timpul mediu necesar pentru a trimite o calculatie concreta a fost de 7,2 zile. Chestionarul transmis dealerilor a inclus trei intrebari concrete referitoare la manere, garantie si instalare, mai putin de o treime dintre cei vizati oferind raspunsuri la toate acestea. De asemenea, 15% au ignorat complet intrebarile, o explicatie posibila fiind reprezentata de aversitatea lpe care comerciantii o au fata de o eventuala reactie negativa venita in urma formularii unui raspuns obiectiv. Pentru informatii suplimentare, click aici

Din aceeasi categorie

11 Dec 06:34 | ANALIZA: BIM, AI si cloud - tehnologiile care vor decide viitorul constructiilor
10 Dec 06:14 | eDevize: Digitalizare si consolidare pe piata constructiilor din Romania
09 Dec 06:53 | BITSoftware: Investitii in aplicatii si solutii cloud pentru sectorul de constructii
08 Dec 13:12 | OGRE: AI este infrastructura operationala critica a urmatoarelor decenii, in energie
08 Dec 06:26 | CONSOFT deschide in directia dezvoltarii de software pentru constructii
05 Dec 06:23 | SOFTLEAD: Companiile de constructii au crescut cu 15% investitiile in digitalizare
04 Dec 15:21 | Constructorii si beneficiarii de investitii, avantajati de monitorizarea functionala
02 Dec 09:21 | BIM in Romania: superficialitate, neintelegere si consecinte in politicile publice
02 Dec 06:00 | NEMETSCHEK inoveaza si continua cresterea puternica /profitabila din 2025
01 Dec 06:51 | Cluster TEC: Primul pas in digitalizare - intelegerea si maparea tuturor proceselor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA