Duminică, 14 Decembrie 2025
RO EN

SALESFORCE mizeaza pe o crestere de peste 17% a incasarilor din anul 2020

Rezultatele aferente primului trimestru din acest an indica pentru furnizorul nord-american de solutii software CRM (customer relationship management) - Salesforce - o cifra de afaceri de 4,87 miliarde USD, cu 30% mai mare fata de nivelul raportat in perioada corespunzatoare a exercitiului financiar precedent. Fluxul operational de numerar aferent perioadei respective s-a plasat la 1,86 miliarde USD, suferind o contractie de 5% fata de anul anterior. Pentru intregul an fiscal in curs, expertii grupului mizeaza pe incasari de 20 miliarde USD, ceea ce se traduce printr-un spor de 17% fata de intervalul de referinta. Comentand informatiile respective, conducerea Salesforce a afirmat ca, in contextul actual marcat de pandemia Covid-19, rezultatele inregistrate demonstreaza capacitatea companiei de a-si executa modelul de afaceri la viteza necesara si la scara, respectiv forta necesara procesului de inovare aferent unui domeniu atat de dinamic. Salesforce a facut investitii pe termen lung ce au vizat asigurarea sanatatii angajatilor si sprijinul clientilor, livrand acestora informatii vitale pe suporturi cum ar fi work.com. De asemenea, concernul s-a dovedit deosebit de activ in sustinerea comunitatilor prin acordarea de subventii si tehnologii. In opinia oficialilor Salesforce, pandemia actuala a demonstrat faptul ca transformarea digitala este imperativa pentru toate companiile, in acest sens firma americana asumandu-si sarcina de a accelera procesul de tranzitie a partenerilor sai in noua normalitate. Revenind la noua tehnologie work.com, aceasta este destinata suportului factorilor de decizie din mediul public si privat in demersul acestora de a reporni operatiunile, de a recalifica angajatii si de a raspunde in mod eficient la provocarile Covid-19. Platforma a generat deja un interes urias din partea utilizatorilor, datorita capacitatii sale de a consolida sa de a consolida parteneriatele cu marii integratori de sistem si cu partenerii tehnologici. Avand o experienta de peste doua decenii, Salesforce ofera partenerilor sai avantajele nete rezultate din tehnologiile cloud, de comunicatii mobile, social media, Internet of Things, inteligenta artificiala, blockchain etc., pentru le facilita acestora o viziune atotcuprinzatoare asupra clientilor proprii.

Din aceeasi categorie

11 Dec 06:34 | ANALIZA: BIM, AI si cloud - tehnologiile care vor decide viitorul constructiilor
10 Dec 06:14 | eDevize: Digitalizare si consolidare pe piata constructiilor din Romania
09 Dec 06:53 | BITSoftware: Investitii in aplicatii si solutii cloud pentru sectorul de constructii
08 Dec 13:12 | OGRE: AI este infrastructura operationala critica a urmatoarelor decenii, in energie
08 Dec 06:26 | CONSOFT deschide in directia dezvoltarii de software pentru constructii
05 Dec 06:23 | SOFTLEAD: Companiile de constructii au crescut cu 15% investitiile in digitalizare
04 Dec 15:21 | Constructorii si beneficiarii de investitii, avantajati de monitorizarea functionala
02 Dec 09:21 | BIM in Romania: superficialitate, neintelegere si consecinte in politicile publice
02 Dec 06:00 | NEMETSCHEK inoveaza si continua cresterea puternica /profitabila din 2025
01 Dec 06:51 | Cluster TEC: Primul pas in digitalizare - intelegerea si maparea tuturor proceselor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA