Joi, 25 Septembrie 2025
RO EN

RUUKKI: Compania previzioneaza o majorare cu 10% a livrarilor

 
Raspunzand unor intrebari referitoare la evolutia pietei de acoperisuri si sisteme de invelitori, Madalina Dumitru, marketing manager al Ruukki Romania, a precizat ca segmentul de acoperisuri nu s-a inscris in acelasi trend cu alte segmente din domeniu, in sensul in care, conform datelor disponibile, anul acesta deprecierea va fi nesemnificativa comparativ cu 2009. Practic, piata de acoperisuri pare sa se fi comportat cel mai bine pana acum, in raport cu alte sectoare, in care scaderea a fost mai accentuata.
 
Madalina Dumitru, marketing manager al Ruukki Romania: “Conform unui studiu elaborat de Neomar Consulting, piata a atins valoarea de 116 milioane de euro in 2009, in scadere cu 34% comparativ cu 2008, din care peste 50% reprezinta nivelul specific sectorului de tabla tip tigla, a carei pondere a crescut in ultimii ani. Trebuie spus ca a avut loc o redistribuire a cotelor de piata, care nu pare inca sa se reflecte si in analizele de pana acum. Ruukki, de pilda, a inregistrat cresteri pe acest segment, mai ales in termeni de volum, iar anul acesta se contureaza majorari importante si din punct de vedere valoric, pentru ca a sporit ponderea produselor premium.
Piata de acoperisuri nu s-a inscris in acelasi trend cu alte segmente din domeniu, in sensul in care, conform datelor disponibile, anul acesta deprecierea va fi nesemnificativa comparativ cu 2009. Practic, piata de acoperisuri pare sa se fi comportat cel mai bine pana acum, in raport cu alte sectoare, in care scaderea a fost mai accentuata.
In ceea ce priveste starea concurentiala, in vreme ce unii competitori au mizat pe lansarea de promotii si reduceri de pret in cazul lichidarii de stocuri sau anumite produse din portofoliu, altii au optat pentru relansarea de produse aflate deja in portofoliu sau pentru comunicarea tip «social media» sau alte canale atipice. Noi nu am abordat o comunicare «de criza», ci am efectuat actiuni specifice industriei noastre in conditii normale de piata, iar evolutia vanzarilor reflecta succesul acestor masuri. Astfel, s-au inregistrat rezultate spectaculoase, cum ar fi sporirea cu peste 40% a vanzarilor in perioada campaniei online, de exemplu, comparativ cu lunile precedente. De asemenea, lansarea de produse noi a avut rezultate in timp record de la introducerea produsului pe piata, cum a fost cazul sistemului de acoperis Finnera. Acesta a fost un indicator clar al faptului ca piata reactioneaza la inovatii si noutati cu adevarat reale, care aduc valoare pentru consumator, nu la sisteme depasite moral dar promovate prin mesaje insidioase de marketing.
Pentru acest an ne propunem o sporire a cotei de piata, iar vanzarile de pana acum ne sustin in acest demers si estimam o majorare de 10% a livrarilor”.
 

Din aceeasi categorie

25 Sep 07:57 | BLACHOTRAPEZ: Afaceri de 25 milioane euro in 2024 si prognoza de crestere cu 20%
23 Sep 07:01 | JORIS IDE Romania exporta 15% din productie si are in plan de extinderea regionala
19 Sep 15:48 | THERMOTOP deschide la Brasov cea mai mare fabrica de placi PIR din sud-estul Europei
19 Sep 10:13 | Exim-BR sustine cu 14 mil. euro prima fabrica de placi termoizolante PIR din Romania
17 Sep 17:42 | Un pas important: ArcelorMittal Construction devine ArcelorMittal Building Solutions
15 Sep 07:21 | PROINVEST GROUP: Crestere de 10% a cifrei de afaceri, estimata pentru 2025
05 Sep 07:17 | TEAM MONTAGE: Afaceri anuale de 30 milioane euro, prin inovatie si parteneriate
01 Aug 07:00 | LINDAB: Performante financiare excelente pentru divizia de sisteme de ventilatie
25 Iul 10:37 | Nou Ghid tehnic AND 620‑2024, printru siguranta crescuta intre structurile paralele
17 Iul 13:24 | NOUA echipa de conducere de la LIBERTY Galati, extinsa cu doi profesionisti romani
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA