Joi, 25 Septembrie 2025
RO EN

RUUKKI: Majorare de 250% a vanzarilor de acoperisuri din trimestrul I

 
Producatorul de materiale de constructii Ruukki Romania a anuntat o crestere de 250% a vanzarilor pe segmentul de acoperisuri in primul trimestru al anului in curs (fata de aceeasi perioada din 2010), fiind atins nivelul corespunzator intervalului similar din anul de varf al pietei constructiilor, anterior recesiunii. Avansul vanzarilor diviziei respective este triplu comparativ cu evolutiile inregistrate pe alte piete, unde compania finlandeza este prezenta. La nivel de grup Rautaruukki (concern din care face parte Ruukki Romania) a inregistrat, in primul trimestru a.c., o crestere a vanzarilor de aproximativ 35%. Cele mai importante majorari au fost raportate de divizia de constructii, care include si segmentul de productie /comercializare a elementelor pentru acoperisuri, vanzarile respective sporind, la nivel international, cu 86%. "Ne propunem sa mentinem acest ritm de crestere la nivelul intregului an. Rezultatele optime au fost posibile datorita regandirii portofoliului si adaptarii acestuia la specificul cererii autohtone, precum si avantajelor pe care le ofera statutul de producator local, lansarii de sisteme noi, investitiilor in marketing si activitatii intense a retelei de peste 150 de distribuitori in toata tara", a declarat Zoltan Szoke, director al diviziei de acoperisuri pentru Romania si Bulgaria.
Cererea din primele trei luni ale acestui an a fost dominata, precum cea din 2010, de comenzile de sisteme de acoperire noi, utilizate in cadrul unor proiecte de renovare, fiind preferate produsele din gama premium.
Anul trecut, Ruukki Romania a inregistrat un avans al vanzarilor de tigla metalica de 8% comparativ cu 2009. Valoarea pietei specifice din tara noastra a fost de 75 milioane de euro, acoperisurile metalice detinand, in 2010, o pondere de 50% din totalul acesteia. Comparativ cu anul precedent ponderea vanzarilor de invelitori metalice tip tigla in ansamblul pietei de acoperisuri s-a diminuat cu aproximativ 5%.
In ansamblu, afacerile din 2010 ale Ruukki Romania au sporit cu 18% fata de nivelul din cele 12 luni anterioare, pentru anul in curs fiind estimata o majorare de cel putin 10% a vanzarilor. Principalele produse comercializate de Ruukki la nivel local sunt constituite de structuri /tigle metalice si panouri termoizolante -toate acestea avand marcajul CE. Informatii suplimentare, la www.ruukki.ro
 

Din aceeasi categorie

25 Sep 07:57 | BLACHOTRAPEZ: Afaceri de 25 milioane euro in 2024 si prognoza de crestere cu 20%
23 Sep 07:01 | JORIS IDE Romania exporta 15% din productie si are in plan de extinderea regionala
19 Sep 15:48 | THERMOTOP deschide la Brasov cea mai mare fabrica de placi PIR din sud-estul Europei
19 Sep 10:13 | Exim-BR sustine cu 14 mil. euro prima fabrica de placi termoizolante PIR din Romania
17 Sep 17:42 | Un pas important: ArcelorMittal Construction devine ArcelorMittal Building Solutions
15 Sep 07:21 | PROINVEST GROUP: Crestere de 10% a cifrei de afaceri, estimata pentru 2025
05 Sep 07:17 | TEAM MONTAGE: Afaceri anuale de 30 milioane euro, prin inovatie si parteneriate
01 Aug 07:00 | LINDAB: Performante financiare excelente pentru divizia de sisteme de ventilatie
25 Iul 10:37 | Nou Ghid tehnic AND 620‑2024, printru siguranta crescuta intre structurile paralele
17 Iul 13:24 | NOUA echipa de conducere de la LIBERTY Galati, extinsa cu doi profesionisti romani
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA