
Problemele majore pentru refacerea unitatii in spatiul central al Capitalie constau in lipsa de conectivitate intre nordul si sudul Dambovitei si lipsa de atractivitate a Dambovitei pe aceasta zona centrala. Dambovita a fost tratata ca o lucrare de infrastructura utilitara, nu ca un element valoros din punct de vedere urban. "Se observa in mod clar diferenta de densitate si aglomeratie din partea de nord a Dambovitei (zona Lipscani, Brezoianu) comparativ cu zona Natiunile Unite sau Bulevardul Libertatii. Au existat propuneri de amenajari si s-au facut investitii in spatiile verzi, dar adevarata problema este lipsa de conectivitate. Au fost distruse doua artere principale si doua poduri. Calea Rahovei si Uranus, care drenau cu fluxuri de utilizatori cele doua zone, iar Podul Mircea Voda si Podul Calicilor faceau legatura acestora cu partea de nord. Pentru ca problema principala este conexiunea pietonala, propunem realizarea acestor poduri exclusiv pietonale, devenind in sine o atractie si un spatiu nou public functional. Dezvoltam noi trasee turistice ce pot face legatura directa intre centrul istoric si Palatul Parlamentului sau Manastirea Antim - Bulevardul Libertatii - Selari", se precizeaza in document.
Pentru a vedea proiectele cuprinse in plan, click aici