
Potrivit datelor CFR, in scurt timp va fi lansata si licitatia pentru modernizarea sectiunii Apata - Cata, pentru care compania de cai ferate a semnat contractul de finantare cu Comisia Europeana in luna noiembrie 2016.
Proiectul de reabilitare a sectiunilor Brasov - Apata si Cata - Sighisoara presupune executia mai multor tipuri de lucrari, precum terasamente, consolidari, poduri si viaducte, podete, tuneluri, pasaje superioare, drumuri, linii de contact, trafic feroviar, sistem de informare a calatorilor, energo-alimentare, telecomunicatii, comunicatii pentru semnalizare, fibra optica, supraveghere video, arhitectura, instalatii electrice/ sanitare/ de termo-ventilatie, aparari de maluri etc. Pe acest traseu se afla 11 puncte de sectionare, toate centralizate electrodinamic (CED), precum si patru statii de cale ferata, 15 halte, doua noduri de cale ferata principale si un tunel dublu, cu o lungime de 660 de metri.
"Invitam companiile importante de profil sa participe la aceasta licitatie, fiind convinsi de faptul ca realizarea unui proiect de asemenea anvergura necesita o implicare serioasa pe termen lung si o abordare profesionista care, la final, va fi benefica pentru dezvoltarea transportului feroviar si a zonei in care se deruleaza lucrarile", a declarat Marius Chiper, directorul general al CFR SA.
Anuntul de participare a fost deja publicat in cadrul SEAP, termenul-limita pentru primirea ofertelor fiind stabilit la 1 februarie 2017, ora 16:00.