Luni, 15 Septembrie 2025
RO EN

IGSU: Licitatie pentru demolarea si reconstructia sediului de pompieri ISUJ Galati

 
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) organizeaza licitatie pentru atribuirea contractului "Executia lucrari de construire pentru obiectivul de investitii: Demolare si reconstruire sediu Sectia de Pompieri Tecuci", din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta (ISUJ) Galati. Ofertele companiilor de constructii interesate pot fi transmise la IGSU - Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) "Imbunatatirea Managementului Riscului la Dezastre", pe adresa publicata la finalul textului, pana la 16 martie 2022, ora 14:00.
 
Proiectul privind imbunatatirea managementului riscului la dezastru
Titlul Contractului: "Executie lucrari de construire pentru obiectivul de investitii: Demolare si reconstruire sediu Sectia de Pompieri Tecuci, I.S.U.J. Galati".
Nr. imprumut: 8892 RO
Nr. de referinta: RO-GIES-275627-CW-RFB
 
1. Guvernul Romaniei a primit un imprumut de la Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare pentru a sprijini implementarea Proiectului privind imbunatatirea managementului riscului la dezastru („Proiectul”) si intentioneaza sa aloce o parte din fondurile Proiectului pentru plati prevazute in contractul de ”Executie lucrari de construire pentru obiectivul de investitii: Demolare si reconstruire sediu Sectia de Pompieri Tecuci, I.S.U.J. Galati”.
2. Inspectoratul General pentru Situatii de Urgentasolicita prin prezenta invitatie depunerea de oferte sigilate, din partea Ofertantilor eligibili, cu privire la ”Executia lucrari de construire pentru obiectivul de investitii: Demolare si reconstruire sediu Sectia de Pompieri Tecuci, I.S.U.J. Galati, avand o durata estimata de executie a lucrarilor de 20 luni
3. Licitatia se va organiza in conformitate cu procedura de achizitii competitiva, desfasurata la nivel national, denumita “Cerere de oferte” (Request for Bids – RFB), asa cum este specificata in Regulamentul Bancii Mondiale privind finantarea proiectelor de investitii ale imprumutatilor, editia iulie 2016, revizuit in noiembrie 2017 (”Regulament de achizitii”) si este deschisa participarii tuturor Ofertantilor, dupa cum este descris in acest Regulament.
4. Ofertantii eligibili care sunt interesati pot obtine informatii suplimentare de la Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) la datele de contact de mai jos,in timpul orelor de serviciu luni –vineri 8:30-16:00.
5. Un set complet al documentelor de licitatie in limba Romana, in format electronic, va fi furnizat Ofertantilor eligibili interesati, ca urmare a unei cereri scrise transmisa la adresele de email de mai jos, in care se vor mentiona informatiile de contact ale Ofertantului. Documentatia de licitatie va putea fi descarcata de pe un link care va fi trimis Ofertantului prin e-mail.
6. Se va organiza o vizita la amplasament in data de 16.02.2022. Ofertantii interesati vor transmite o solicitare de participare cu minim 2 zile lucratoare inainte, la adresele de email indicate mai jos, furnizand urmatoarele informatii referitoare la persoanele desemnate sa participe la aceasta vizita: nume, telefon, e-mail, C.I. scanata. Solicitarile de clarificari la documentatia de licitatie trebuie primite de catre Angajator pana la 23 februarie 2022, inclusiv.
7. Ofertele trebuie sa fie transmise la adresa de mai jos* inainte de 16 martie 2022, ora 14:00. Licitatia electronica nu este permisa. Ofertele intirziate vor fi respinse. Ofertele vor fi deschise public, in prezenta reprezentantilor desemnati ai ofertantilor si a oricaror persoane care doresc sa participe, la adresa de mai jos la data si ora 16 martie 2022, ora 14:00.
8. Toate ofertele trebuie insotite de o Garantie de participare la licitatie in valoare de: 120.000 Lei.
9. Se atrage atentia asupra prevederilor Regulamentului de achizitii care mentioneaza cerinta potrivit careia Imprumutatul va comunica, in cadrul Notificarii de Atribuire a Contractului, informatii privind beneficiarul real cu referire la ofertantul castigator, in baza Formularului de Identificare a Beneficiarului Real care este inclus in documentatia de licitatie.
10. * Adresa mentionata mai sus este:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta,
Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) „Imbunatatirea Managementului Riscului la Dezastre”
In atentia: General de brigada Benone Gabriel DUDUC, Manager de proiect;
Bucuresti, Str. Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, cod postal 010233;
email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
 
Pentru invitatia de participare, click aici!

Din aceeasi categorie

12 Sep 12:01 | Guvernul a aprobat strategia de dezvoltare a infrastructurii Aeroportului Baneasa
11 Sep 16:34 | DOUA asocieri de firme vor sa extinda Clinica de Ortopedie-Traumatologie Cluj
11 Sep 15:45 | LICITATIE de 35 mil. euro pentru lucrari la pavilioane in cazarma 1253 Caracal
11 Sep 14:04 | HIDROSERV si Electromontaj castiga lucrari de 98 mil. euro, modernizare CHE Stejaru
11 Sep 12:14 | IULIUS: Debut lucrari de 80 mil. euro, reamenajare ansamblu mixed-use Palas Iasi
11 Sep 11:57 | Opus Land Development va investi 200 milioane euro in noul cartier Cosmopolis Evolia
10 Sep 16:25 | Elsaco Electronic, contract major de reabilitare a retelei de termoficare din Arad
10 Sep 16:49 | Ghai Sant Ram investeste 130 milioane euro in dezvoltarea ansamblului Horizon City
10 Sep 16:19 | ELECTROMONTAJ liciteaza lucrari de 86 mil. euro, reabilitare amenajari de irigatii
10 Sep 14:31 | MJ: Credite de angajament, necesare pentru proiectarea Cartierului pentru Justitie
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA