Joi, 07 August 2025
RO EN

Patru oferte pentru realizare pasaj subteran de 22 milioane euro, in Piata Gojdu

Recent, a avut loc deschiderea de oferte pentru licitatia „Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii „Coridor de mobilitate urbana durabila in piata Emanuil Gojdu din Oradea - Etapa I", cod SMIS 126216, Cod unic: 4230487/2021/17."
Criteriul de atribuire a fost cel mai bun raport calitatet-pret, iar valoarea estimata a lucrarilor este 91.368.147,55 lei fara TVA, durata contractului fiind de 24 de luni.
La licitatie au fost depuse patru oferte, de catre urmatorii ofertanti: asocierea Constructii Bihor - lider, Drumuri Orasenesti S.A, MBS Group, Samus Tec S.A, Abed Nego Com, Electrofor, Erad Devolepment si Terratest Geotehnic S.A; asocierea Drum Asfalt - lider, Trameco, SC Zublin Romania SRL, DAS Traffic System, S.C Kaluna Srl, Abed Nego Com, Ritmoteh Srl; asocierea Electrogrup - lider, Da Vinci Construct &Proiect Srl, MIS Grup, SWARCO Traffic Romania; asocierea: Freyrom - lider, Leko Construct SRL, Constructii Erbasu S.A, Metabet CF S.A, Ritmoteh SRL; Procons Group, Viarom Construct, DAS Traffic System. In perioada urmatoare urmeaza evaluarea ofertelor depuse.
Proiectul amintit este unul dintre cele mai complicate din ultimii 20 de ani care se va derula in Oradea. Pasajul subteran din Piata Gojdu, dintre Catedrala Ortodoxa si Casa de Cultura a Sindicatelor, va avea deasupra o piata pietonala, care va lega centrul orasului Oradea, prin Parcul 1 Decembrie, de Cetate.
Implementarea proiectului „Coridor de mobilitate urbana durabila in piata Emanuil Gojdu din Oradea" va rezolva deficientele de trafic care afecteaza semnificativ transportul public, Piata Emanuil Gojdu fiind punctul de intalnire a peste 80% dintre traseele de tramvai si autobuz din municipiul Oradea si promoveaza transportul nemotorizat.
Prin realizarea proiectului se vizeaza reorganizarea traficului in zona Pietei E. Gojdu si a Parcului 1 Decembrie, prin separarea fluxului de circulatie rutiera de cea pietonala si liniile de tramvai prin construirea de drumuri cu benzi dedicate transportului public de calatori si prin redirectionarea in subteran a altor fluxuri de circulatie rutiera existente. Se va asigura in acest fel separarea acestui tip de circulatie de liniile de tramvai pe intreaga lungime a acestora in zona proiectului, prin subtraversare (drumuri cu banda dedicata pentru autobuze) sau prin treceri la nivel cu liniile de tramvai si se va reamenaja infrastructura rutiera la care se intervine in acest scop prin bretele si benzi de incadrare.

Din aceeasi categorie

01 Aug 18:11 | Delgaz Grid a primit 52 oferte pentru lucrari de modernizare retele de 357 mil. euro
01 Aug 17:38 | OMV Petrom: BS Recycling si TSG castiga lucrari de inchidere sonde de 108 mil. euro
01 Aug 14:34 | LICITATIE de 28 milioane euro pentru constructia AquaPark Transilvania Terme Tasnad
01 Aug 13:30 | HIDROELECTRICA: Golire controlata a acumularii Vidraru, pentru retehnologizare
31 Iul 13:11 | DAIO, MEDOS si 3TI asigura supervizare lucrari de modernizare la Depoul Dacia, Iasi
31 Iul 13:31 | OPTIM Project Management si Fundatia Metropolis construiesc un Spital de Psihiatrie
31 Iul 13:08 | INCEPE constructia noii unitati de productie de 12.000 mp, Diehl Aviation din Craiova
31 Iul 12:59 | PORR Romania va construi Faza 2 a parcului eolian VIFOR Buzau, cu 42 turbine Vestas
30 Iul 13:03 | CDS, Daroconstruct si Prima Construct construiesc campusul dual AGRITECH Iasi
30 Iul 13:05 | PPF Real Estate atinge nivelul zero al constructiei ARC, proiect de 70 milioane euro
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA