Vineri, 03 Octombrie 2025
RO EN

SECTOR 5: Achizitie de lucrari de amenajare peisagistica de 175 milioane euro

Autoritatea contractanta Sectorul 5 (Primaria Sectorului 5 Bucuresti) organizeaza o licitatie deschisa, cu o valoare totala estimata de 820.938.812,10 lei, pentru atribuirea unui acord-cadru care vizeaza prestarea si executia unor servicii de proiectare tehnica, asistenta tehnica si de lucrari privind amenajarea spatiilor verzi.
Astfel, ofertantii interesati sa-si adjudece aceste proiecte trebuie sa faca dovada ca au capacitatea de a realiza in totalitate obiectul viitorului acord-cadru, care il reprezinta proiectarea tehnica, asistenta tehnica si executia lucrarilor de amenajare a unor spatii verzi, parcuri, locuri de joaca si de agrement, peluze, scuaruri, aliniamente, gradini aferente blocurilor de locuinte etc., de pe raza sectorului 5 al Municipiului Bucuresti. Potrivit anuntului, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu cel putin 10 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor.
Data-limita de depunere a ofertelor la aceasta procedura este 8 noiembrie 2019, ora 15:00, iar acordul-cadru este impartit in cate trei loturi, care pot fi adjudecate in totalitate si de un singur ofertant. Autoritatea contractanta mai instiinteaza si ca, in cazul acestui acord-cadru, s-a stabilit o clauza suspensiva. Mai precis, procedura de atribuire este initiata sub incidenta unei clauze suspensive, in sensul ca incheierea acordului-cadru este conditonata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea acordului-cadru facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Autoritatea contractanta precizeaza ca va incheia acordul-cadru si contractele subsecvente cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei publice vor fi asigurate prin alocarea de credite bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conf cu prevederile legale. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg si sunt de acord ca autoritatea contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura prejudiciului si indiferent daca a autoritatea contractanta a fost notificata. Ofertantii participanti la procedura accepta utilizarea conditiilor speciale precizate anterior, asumandu-si intreaga raspundere. Pentru informatii suplimentare, click aici!

Din aceeasi categorie

19 Sep 09:33 | MDLPA: Peste 177,7 milioane de lei pentru noi investitii in sisteme de termoficare
19 Sep 07:02 | MINISTERUL JUSTITIEI, intre proiecte ambitioase si constrangeri bugetare
18 Sep 14:41 | VEGO va realiza SF pentru constructia Complexului Multifunctional Cartierul Energiei
18 Sep 13:50 | CONCELEX si BOG'ART vor realiza lucrari de 42 milioane euro pentru Nuclearelectrica
17 Sep 18:16 | M Core construieste primul retail park din Galati, proiect cu deschidere in 2026
17 Sep 16:46 | PORR, Theda Mar si Lemacons liciteaza regenerarea urbana a Pietei Traian Timisoara
17 Sep 16:57 | HOSPICE Casa Sperantei incepe constructia #SpitaluluiSperantei la Adunatii Copaceni
16 Sep 17:40 | Liziera de Lac: Parteneriat fintech pentru un acces mai rapid la credite ipotecare
16 Sep 16:17 | DIMEX-2000 si CSP Proiect vor construi nou corp cladire Spital din Viseu de Sus
16 Sep 11:53 | MASS Group va testa prima turbina de la centrala electrica Mintia, in ianuarie 2026
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA