Duminică, 02 Noiembrie 2025
RO EN

3TI Progetti si TPF Ingenieria proiecteaza lotul 1.2 al magistralei de metrou M6

Lucrarile de constructii la cel de-al doilea lot al magistralei de metrou M6 din Bucuresti, Tokyo - Aeroport Henri Coanda (7,6 km), care au inceput in decembrie 2024, cu organizarea santierului la Statia Bratianu, progreseaza in aceasta perioada la statiile ramase, conform programului de lucru, informeaza 3TI Progetti, intr-o postare pe Linked In.
3TI Progetti, alaturi de TPF Ingenieria, realizeaza proiectarea acestui tronson. Antreprenor general al lucrarilor este asocierea Gülermak Ağir Sanayi Insaat ve Taahhüt AS - Somet SA, iar supervizarea este asigurata de consortiul international Padeco Co., Oriental Consultants Global Co., Ltd. si Metroul SA.
"Suntem mandri sa va impartasim actualizarile privind proiectul care implica proiectarea si executia lucrarilor civile pentru Lotul 1.2 al Liniei 6 de Metrou din Bucuresti, Romania. Lotul acopera o lungime de 7,6 km si include 6 statii de metrou subteran, de la Gara Tokyo pana la Gara Aeroport Otopeni, impreuna cu tunelurile aferente. (...) Responsabilitatile noastre includ dezvoltarea conceptului de proiect, pregatirea documentatiei tehnice necesare pentru obtinerea autorizatiei de construire, dezvoltarea proiectului tehnic si detaliat, oferirea de asistenta tehnica pe parcursul constructiei si pregatirea documentelor as-built", au scris reprezentantii 3TI Progetti pe Linked In.
Magistrala 6 de metrou va avea 12 statii noi, un traseu total de 14,2 km de cale dubla, pe care vor circula 12 trenuri noi si moderne. Sectiunea Nord (Lotul 1.2) reprezinta segmentul cuprins intre statiile Tokyo si Aeroportul Otopeni, are un traseu de 7,6 km si va cuprinde sase statii noi: Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu si Aeroportul Otopeni. Contractul de proiectare si executie a fost semnat in mai 2023, avand valoarea de atribuire de 1,28 miliarde lei (fara TVA).
Proiectul Magistralei 6 beneficiaza de finantare de la bugetul de stat si fonduri externe rambursabile, printr-un credit extern JICA (Japan International Cooperation Agency).
Pe sectiunea 1.1, unde antreprenor general este asocierea de constructori Alsim Alarko - Makyol, din Turcia, in aprilie 2025 au inceput lucrarile de foraj al tunelurilor, cu utilaje TBM.
 
Sursa foto: 3TI Progetti @ Linked In

Din aceeasi categorie

30 Oct 14:28 | DEPUNERE documentatie de emitere Certificat de Urbanism pentru A13 Brasov-Bacau
30 Oct 14:33 | UMB semneaza contracte de executie pentru A8 Grinties-Pipirig si DEx Focsani-Braila
30 Oct 11:52 | Planseul Unirii: Betonare planseu peste Dambovita si extindere organizare de santier
30 Oct 08:07 | A13 Brasov-Bacau: Traseu optimizat, cu tunel la Lempes si noi noduri rutiere
24 Oct 15:48 | FIRME mari de constructii liciteaza intretinere drumuri de 55 mil. euro din Suceava
24 Oct 14:11 | PORR Construct depaseste 80% progres fizic pe Sectiunea 4 a Autostrazii Sibiu-Pitesti
23 Oct 10:23 | BRASOV: Lucrarile de apa si drumuri din Tara Fagarasului, corelate pentru eficienta
22 Oct 14:53 | CONSTRUCTII ERBASU construieste legatura rutiera Satu Mare - Frontiera cu Ungaria
20 Oct 12:58 | TECNIC a furnizat servicii de supervizare la lotul 2 (Mizil-Buzau), A7 Ploiesti-Buzau
17 Oct 17:36 | LICITATIE de 119 milioane euro pentru constructia Variantei de ocolire Vaslui
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA