„Braila devine cel mai mare nod rutier din Romania. Din Braila pornesc practic urmatoarele drumuri: Drumul Expres Braila-Focsani, Drumul Expres Braila-Buzau, Drumul Expres Galati-Braila, Drumul Expres Braila-Tulcea, Drumul expres TransRegio Braila-Calarasi. In acest moment se afla in faza de proiectare drumurile expres Focsani - Braila si Buzau - Braila, iar drumul expres Galati-Braila este aproape finalizat. Astazi am mai facut un pas important in proiectarea Drumului Expres Braila-Buzau. Proiectantul ne-a pus la dispozitie alternativele de traseu, iar in urma unei analize multicriteriale detaliate se va proceda la selectarea unei singure optiuni tehnico-economice. Cele doua variante de traseu au fost alese astfel incat sa nu obstructioneze dezvoltarea programelor locale”, a scris Chiriac, pe contul sau de socializare.
Presedintele CJ Braila a mai anuntat ca „UAT-urile care se afla in raza de influenta a alternativelor de traseu pentru judetul Braila sunt: Surdila-Greci, Surdila-Gaiseanca, Mircea Voda, Ianca, Traian, Unirea, Tudor Vladimirescu, Cazasu, Vadeni, Sutesti, Movila Miresii, Ramnicelu, Gemenele, Romanu, Silistea, Cazasu si Braila”.
Drumul Expres Buzau - Braila va fi conectat cu Autostrada A7 (Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau), va avea o lungime de 110 kilometri, iar costul realizarii lui este estimat la 400 milioane euro.
Infrastructurii rutiere din Braila i se adauga si Podul Suspendat peste Dunare, in lungime de 1.974 metri, care urmeaza sa fie inaugurat pe 27 iunie, potrivit declaratiei ministrului Transporturilor si Infrastructurii, Sorin Grindeanu.
