Duminică, 17 August 2025
RO EN

CNADNR: Incep lucrarile de reconstructie a tronsonului demolat de pe Orastie-Sibiu

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) va demara, in perioada imediat urmatoare, lucrarile pentru refacerea tronsonului cuprins intre localitatile Cunta si Saliste de pe lotul al treilea al autostrazii Orastie-Sibiu. Organizarea santierului a inceput deja, compania de drumuri demarand si procesul de achizitie a materialelor de constructii si inchiriere a utilajelor si masinilor necesare.
Astfel, CNADNR cumpara materiale de constructii si inchiriaza utilaje in valoare totala de 3,71 milioane de lei de la societatile Elis Pavaje, Novatex, Trameco SA si de la Hidroconstructia SA, pentru demararea lucrarilor de executie tronsonului Cunta-Saliste de pe autostrada Orastie-Sibiu, demolat in urma fisurilor aparute ca urmare a erorilor de proiectare si executie. In prezent, sectorul de drum dintre Cunta si Saliste este inchis, dupa ce pe o portiune din zona viaductului Aciliu au aparut fisuri adanci, care au determinat demolarea unei portiuni de 200 de metri a drumului.
Pentru demararea lucrarilor, ce vor fi executate in regie proprie de CNADNR, compania de drumuri a achizitionat, prin licitatie publica, piatra de cariera si concasata, conducte, tevi, tuburi si articole conexe si a inchiriat mai multe utilaje si echipamente pentru executia de lucrari publice cu operator, precum si vehicule de transport al marfurilor, cu sofer. Organizarea de santier pentru demararea lucrarilor a inceput inca de la jumatatea lunii aprilie a.c., CNADNR mobilizand deja utilajele, specialistii si echipele de muncitori pentru demararea lucrarilor. Pana in prezent, au fost executate lucrari de drenare si scurgere a apei.
Urmatoarele etape vizeaza terasarea si drenarea cu piatra bruta, consolidarea si stabilizarea terenului, reconstructia corecta in conformitate cu proiectul initial aprobat, realizarea lucrarilor de drenaj si colectarea apelor la suprafata. "Proiectul pentru cei 200 de metri dintre Saliste si Cunta a fost deosebit, deoarece provocarea proiectantului a fost sa puna in comun solutiile sale cu cele initiale ale autostrazii, pentru a putea functiona impreuna. A reusit aceasta faza, ne-am decis asupra unei solutii si am inceput deja si implementarea ei. Acesta este un examen atat pentru sefii de proiect, pentru regionalele care concura la proiect, dar si pentru compania centrala de drumuri, acolo unde se afla si unitatea speciala pentru implementare", a declarat ministrul Dan Costescu, cu prilejul unei vizite realizate la finele lunii aprilie 2016 pe santierul autostrazii Sibiu-Orastie.
 

Din aceeasi categorie

01 Aug 17:24 | CONFER si GDO Mov castiga lucrari de 38 milioane euro, reabilitare poduri CF Galati
31 Iul 15:48 | UMB si Euro-Asfalt strapung prima galerie de tunel din sectiunea Margina-Holdea (A1)
31 Iul 15:43 | NUROL a castigat contractul de 2,85 mld. lei pentru constructia DX Arad-Oradea, Lot 3
31 Iul 12:32 | STRABAG Romania deschide centura ocolitoare Fagaras cu 5 luni inainte de termen
31 Iul 11:50 | SIBIU: Peste 57 milioane euro pentru modernizarea a doua tronsoane din DJ 106E
30 Iul 17:16 | Consitrans si 3TI liciteaza servicii de asistenta tehnica pentru modernizarea DJ 100B
30 Iul 17:29 | MARISTAR, Lucsan si Concelex liciteaza lucrari de 54 mil. euro, modernizare DJ 703
28 Iul 19:14 | LICITATIE de 385 mil. euro pentru modernizarea CF Predeal-Bucuresti-Constanta
28 Iul 19:28 | CNAIR achizitioneaza parapete rutiere din beton si pe rulouri de 116 milioane euro
28 Iul 18:15 | MTI: Portul Constanta are in derulare sau pregatire proiecte de 1,93 miliarde euro
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA