Marți, 13 Mai 2025
RO EN

CNADNR: Licitatie pentru atribuirea lucrarilor la autostrada Gilau - Mihaiesti

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a demarat procedura de selectie a companiilor ce vor asigura lucrarile de proiectare si executie a tronsonului de autostrada cuprins intre localitatile Gilau si Mihaiesti, parte a autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea. Valoarea estimata a contractului este de 687,5 milioane de lei (circa 155,87 milioane de euro), fara TVA. Durata de implementare a investitiei este de 66 de luni, din care sase luni reprezinta perioada de proiectare, 12 luni - durata de executie si 48 de luni vor fi asigurate pentru garantia lucrarilor.
Finantarea lucrarilor va fi asigurata exclusiv de la bugetul de stat, pe baza Strategiei de Dezvoltare a Retelei de Autostrazi din Romania 100, prezentata de Guvern in luna decembrie 2013.
Tronsonul de autostrada 3A2 (Gilau-Mihaiesti) va avea o lungime de 16,8 km si se va desfasura in totalitate pe teritoriul administrativ al judetului Cluj.
"Traseul autostrazii porneste de la Nodul Nadaselu (km 8+700) si traverseaza la km 9+213 drumul judetean DJ 108C, calea ferata Cluj - Oradea si paraul Nadasu printr-un viaduct cu o lungime de 729 de metri. In continuare, traseul se desfasoara pe Dealul Ascutit si evita proprietatea cimitirului localitatii de la km 10+800. Localitatea Sardu este traversata la km 14+609 printr-un viaduct cu o lungime de 324 de metri, care traverseaza drumul comunal DC 143 si paraul Sardu. Apoi, traseul autostrazii se desfasoara paralel cu drumul national DN 1F, ocolind localitatea Sanpaul pe la vest de aceasta, traversand o serie de drumuri de exploatare. Traseul ocoleste pe la est localitatea Mihaiesti, traversand Valea Trifii, Valea Berindului si drumul national DN 1F la km 21+300, cu un pasaj de 203,5 metri lungime. In continuare, printr-o modificare locala a axului pe tronsonul km 22+400 - km 24+400 se evita baza dealului de la km 23+200 si cu o coborare a liniei rosii cu circa 3-4 metri, se obtine scurtarea viaductelor de la km 22+600 si km 23+800 de la 400 m la 120 m, respectiv de la 520 m la 120 m", se arata intr-un comunicat al CNADNR.
Termenul-limita pentru depunerea ofertelor este stabilit la data de 6 mai 2015, ora 10:00.
 

Din aceeasi categorie

30 Apr 13:26 | NOUL pod hobanat peste Somes din Satu Mare a trecut testele statice si dinamice
30 Apr 13:26 | Grupul UMB si Euro-Asfalt: Contract de 540 mil. euro pentru lotul Pipirig-Leghin, A8
29 Apr 14:14 | NESS a inceput lucrarile la podurile care conecteaza Romania si Republica Moldova
29 Apr 14:10 | CNIR preia constructia lotului Chiribis-Biharia, de pe Autostrada Transilvania (A3)
25 Apr 13:58 | CNIR: Licitatie pentru constructia ultimelor trei tronsoane din autostrada A8
25 Apr 07:00 | Vanzarile SW Umwelttechnik Romania au crescut in 2024 cu 18%, la 50 mil. euro
16 Apr 13:54 | ASOCIEREA TrackWorks castiga lucrarile de reabilitare a CF Craiova-Caransebes (lot 1)
16 Apr 12:45 | Constructii Erbasu si Concelex vizeaza constructia Autostrazii Craiova-Filiasi, Lot 3
14 Apr 17:20 | Grupul UMB castiga si lotul 2 de lucrari constructii la autostrada A7 Pascani-Suceava
11 Apr 14:21 | MAKYOL si Ozaltin semneaza contract de executie pentru A3 Poarta Salajului-Nusfalau
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA