Sâmbătă, 16 August 2025
RO EN

CNAIR plateste peste 30 milioane de lei pentru SF al autostrazii Sibiu-Pitesti

Contractul ce prevede revizuirea/ actualizarea studiului de fezabilitate (SF) pentru constructia autostrazii Sibiu-Pitesti a fost atribuit, prin licitatie publica deschisa, asocierii Spea Ingegneria Europea SA (lider) - Tecnic Consulting Engineering Romania SRL. Valoarea contractului este de 29 milioane de lei (fara TVA), finantarea urmand a fi asigurata din Fondul de Coeziune (85%) si de la bugetul de stat (15%). Contractul are o durata de implementare de 17 luni.
La nivelul CNAIR SA a fost infiintat, inca de anul trecut, colectivul de lucru - Unitatea de Implementare pentru Revizuirea/ Actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru "Autostrada Sibiu - Pitesti", in cadrul careia au fost desemnati 18 angajati ai CNAIR cu diferite specializari, care vor urmari procesul de realizare a SF si, in mod special, realizarea studiilor de specialitate la nivel de detalii, astfel incat sa fie respectate standardele de calitate impuse de UE.
La finele anului trecut, CNAIR a decis suspendarea contractului pentru o perioada de 3 luni intrucat in sezonul de iarna nu se pot realiza investigatii de teren, in special studii geotehnice, insa studiile vor fi reluate din luna martie 2017.
In cadrul Consiliului Tehnic Economic (CTE) din cadrul CNAIR, in luna noiembrie 2016 a fost finalizat traseul autostrazii, acesta urmand a avea 123 km si sase sectiuni:
  • Sectiunea 1, Sibiu - Boita (km 0+000 - km 15+000), asigura legatura intre DN 7 (Defileul Vaii Oltului) prin continuarea autostrazii existente;
  • Sectiunea 2, Boita - Racovita (km 15+000 - km 43+000);
  • Sectiunea 3, Racovita - Valeni (km 43+000 - km 72+000), va asigura continuitatea autostrazii prin Valea Baiasului, facand conexiunea dintre Defileurile Oltului si al Vaii Topologului;
  • Sectiunea 4, Valeni - Curtea de Arges (km 72+000 - km 90+000), traverseaza Valea Topologului si face conexiunea cu localitatea Curtea de Arges;
  • Sectiunea 5, Curtea de Arges - Pitesti (km 90+000 - km 123+037), leaga localitatile Curtea de Arges si Pitesti cu autostrada existenta, prin valea Argesului;
  • Sectiunea 6 consta in reabilitarea a 14 km de drum national (DN 73C) care face legatura dintre nodul rutier Tigveni si Ramnicu Valcea, precum si in constructia a 2,5 km de drum nou.
Tronsonul Sibiu - Pitesti, parte din autostrada Bucuresti - Nadlac (A1), va fi prima sosea de mare viteza care va traversa Muntii Carpati, conectand Muntenia si Transilvania.

Din aceeasi categorie

01 Aug 17:24 | CONFER si GDO Mov castiga lucrari de 38 milioane euro, reabilitare poduri CF Galati
31 Iul 15:48 | UMB si Euro-Asfalt strapung prima galerie de tunel din sectiunea Margina-Holdea (A1)
31 Iul 15:43 | NUROL a castigat contractul de 2,85 mld. lei pentru constructia DX Arad-Oradea, Lot 3
31 Iul 12:32 | STRABAG Romania deschide centura ocolitoare Fagaras cu 5 luni inainte de termen
31 Iul 11:50 | SIBIU: Peste 57 milioane euro pentru modernizarea a doua tronsoane din DJ 106E
30 Iul 17:16 | Consitrans si 3TI liciteaza servicii de asistenta tehnica pentru modernizarea DJ 100B
30 Iul 17:29 | MARISTAR, Lucsan si Concelex liciteaza lucrari de 54 mil. euro, modernizare DJ 703
28 Iul 19:14 | LICITATIE de 385 mil. euro pentru modernizarea CF Predeal-Bucuresti-Constanta
28 Iul 19:28 | CNAIR achizitioneaza parapete rutiere din beton si pe rulouri de 116 milioane euro
28 Iul 18:15 | MTI: Portul Constanta are in derulare sau pregatire proiecte de 1,93 miliarde euro
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA