Sâmbătă, 22 Noiembrie 2025
RO EN

CNAIR plateste peste 30 milioane de lei pentru SF al autostrazii Sibiu-Pitesti

Contractul ce prevede revizuirea/ actualizarea studiului de fezabilitate (SF) pentru constructia autostrazii Sibiu-Pitesti a fost atribuit, prin licitatie publica deschisa, asocierii Spea Ingegneria Europea SA (lider) - Tecnic Consulting Engineering Romania SRL. Valoarea contractului este de 29 milioane de lei (fara TVA), finantarea urmand a fi asigurata din Fondul de Coeziune (85%) si de la bugetul de stat (15%). Contractul are o durata de implementare de 17 luni.
La nivelul CNAIR SA a fost infiintat, inca de anul trecut, colectivul de lucru - Unitatea de Implementare pentru Revizuirea/ Actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru "Autostrada Sibiu - Pitesti", in cadrul careia au fost desemnati 18 angajati ai CNAIR cu diferite specializari, care vor urmari procesul de realizare a SF si, in mod special, realizarea studiilor de specialitate la nivel de detalii, astfel incat sa fie respectate standardele de calitate impuse de UE.
La finele anului trecut, CNAIR a decis suspendarea contractului pentru o perioada de 3 luni intrucat in sezonul de iarna nu se pot realiza investigatii de teren, in special studii geotehnice, insa studiile vor fi reluate din luna martie 2017.
In cadrul Consiliului Tehnic Economic (CTE) din cadrul CNAIR, in luna noiembrie 2016 a fost finalizat traseul autostrazii, acesta urmand a avea 123 km si sase sectiuni:
  • Sectiunea 1, Sibiu - Boita (km 0+000 - km 15+000), asigura legatura intre DN 7 (Defileul Vaii Oltului) prin continuarea autostrazii existente;
  • Sectiunea 2, Boita - Racovita (km 15+000 - km 43+000);
  • Sectiunea 3, Racovita - Valeni (km 43+000 - km 72+000), va asigura continuitatea autostrazii prin Valea Baiasului, facand conexiunea dintre Defileurile Oltului si al Vaii Topologului;
  • Sectiunea 4, Valeni - Curtea de Arges (km 72+000 - km 90+000), traverseaza Valea Topologului si face conexiunea cu localitatea Curtea de Arges;
  • Sectiunea 5, Curtea de Arges - Pitesti (km 90+000 - km 123+037), leaga localitatile Curtea de Arges si Pitesti cu autostrada existenta, prin valea Argesului;
  • Sectiunea 6 consta in reabilitarea a 14 km de drum national (DN 73C) care face legatura dintre nodul rutier Tigveni si Ramnicu Valcea, precum si in constructia a 2,5 km de drum nou.
Tronsonul Sibiu - Pitesti, parte din autostrada Bucuresti - Nadlac (A1), va fi prima sosea de mare viteza care va traversa Muntii Carpati, conectand Muntenia si Transilvania.

Din aceeasi categorie

11 Noi 17:16 | PORR Romania incepe modernizarea DJ 104D Lot 3, lucrari de 59 milioane de lei
10 Noi 18:24 | BAWI Construction liciteaza lucrari de modernizare CF Predeal-Bucuresti-Constanta
10 Noi 18:49 | OFERTARE numeroasa pentru constructia Lotului 3 al Autostrazii A8 (Letcani-Iasi)
10 Noi 15:15 | FCC si GULERMAK, ofertanti pentru lucrari de reabilitare CF Craiova-Caransebes, Lot 3
07 Noi 18:34 | COMPETITIE intensa pentru lucrari reabilitare Pasaje Obor, Lujerului si Pod Baneasa
07 Noi 18:48 | PMB: Licitatie de 31 mil. euro pentru servicii proiectare modernizare infrastructura
07 Noi 10:45 | Lucrarile la tunelurile de pe A1 (Margina-Holdea) avanseaza pe 11 fronturi de lucru
03 Noi 10:08 | Proiectul Planseului Unirii trimite CDS intre finalistii competitiei openBIM Awards
31 Oct 13:15 | APROBARE studiu de fezabilitate SEARCH Corporation pentru DX Baia Mare-Satu Mare
31 Oct 13:43 | DANLIN XXL si GROMA Hold vor construi lotul 1, Targu Neamt - Targu Frumos al A8
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA