Sâmbătă, 16 August 2025
RO EN

CNAIR SA: Constructia drumului expres Craiova-Pitesti costa peste 3,77 miliarde lei

Documentatiile pentru lansarea licitatiilor de atribuire a lucrarilor de proiectare si executie a tronsoanelor 3 si 4 ale drumului expres Craiova - Pitesti au fost transmise de compania nationala de drumuri (CNAIR SA) catre Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP). Actele aferente celorlalte doua sectoare (1 si 2) ale aceluiasi drum au fost trimise la ANAP la inceputul saptamanii trecute.
Conform datelor CNAIR SA, drumul expres Craiova - Pitesti va avea o lungime totala de 121,115 km si o valoare estimata la 3,77 miliarde lei (fara TVA).
 
Tronsonul 4 va avea o lungime de 31,81 km (intre km 89+300 - km 121+115) si va fi construit intre limita administrativa dintre judetele Olt si Arges si intersectia cu autostrada A1 (Bucuresti - Pitesti), urmand a tranzita localitatile Lunca Corbului, Albota, Costesti, Bradu, Suseni si Oarja. Valoarea estimata a lucrarilor este de 909,66 milioane de lei (fara TVA).
 
Tronsonul 3, cu o lungime de 31,75 km (km 57+550 - km 89+300) va avea o valoare de 904,81 milioane de lei (exclusiv TVA). Cuprins intre intersectia cu DN 65 (in apropierea municipiului Slatina) si limita dintre judetele Olt si Arges, acest sector va tranzita localitatile Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optasi, Tatulesti si Colonesti.
 
Tronsonul 2, format din doua loturi, va avea o lungime de 39,85 de km, va costa 1,47 miliarde de lei (fara TVA) si urmeaza sa fie construit intre limita judetelor Dolj si Olt si cea a judetelor Olt si Arges. Acest sector va traversa teritoriile localitatilor Bals, Barza, Piatra Olt, Slatioara, Ulmi, Slatina si Valea Mare.
 
Tronsonul 1 va avea o lungime de 17 km, o valoare estimata la 479,8 milioane de lei (fara TVA) si va face legatura dintre varianta de ocolire nord a municipiului Craiova si limita judetului Dolj, prin traversarea teritoriilor administrative ale localitatilor Craiova, Ghercesti, Pielesti si Robanesti.
 
Drumul expres Craiova - Pitesti va avea patru benzi de circulatie, urmand a fi construit la profil de autostrada. Principalul element care va face diferenta intre drumul expres si autostrada este banda de urgenta de 1,5 metri. Autoritatile vizeaza obtinerea de finantare nerambursabila pentru realizarea acestui proiect, care va fi demarat din fonduri bugetare.

Din aceeasi categorie

01 Aug 17:24 | CONFER si GDO Mov castiga lucrari de 38 milioane euro, reabilitare poduri CF Galati
31 Iul 15:48 | UMB si Euro-Asfalt strapung prima galerie de tunel din sectiunea Margina-Holdea (A1)
31 Iul 15:43 | NUROL a castigat contractul de 2,85 mld. lei pentru constructia DX Arad-Oradea, Lot 3
31 Iul 12:32 | STRABAG Romania deschide centura ocolitoare Fagaras cu 5 luni inainte de termen
31 Iul 11:50 | SIBIU: Peste 57 milioane euro pentru modernizarea a doua tronsoane din DJ 106E
30 Iul 17:16 | Consitrans si 3TI liciteaza servicii de asistenta tehnica pentru modernizarea DJ 100B
30 Iul 17:29 | MARISTAR, Lucsan si Concelex liciteaza lucrari de 54 mil. euro, modernizare DJ 703
28 Iul 19:14 | LICITATIE de 385 mil. euro pentru modernizarea CF Predeal-Bucuresti-Constanta
28 Iul 19:28 | CNAIR achizitioneaza parapete rutiere din beton si pe rulouri de 116 milioane euro
28 Iul 18:15 | MTI: Portul Constanta are in derulare sau pregatire proiecte de 1,93 miliarde euro
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA