
Cele sase tronsoane sunt:
- Sectiunea 1, Sibiu - Boita (km 0 - km 15+000) va asigura legatura dintre DN 7 (Defileul Vaii Oltului), prin continuarea autostrazii existente;
- Sectiunea 2, Boita - Racovita (km 15+000 - km 43+000);
- Sectiunea 3, Racovita - Valeni (km 43+000 - km 72+000) va asigura continuitatea autostrazii prin Valea Baiasului, facand conexiunea dintre defileurile Oltului si Vaii Topologului;
- Sectiunea 4, Valeni - Curtea de Arges (km 72+000 - km 90+000) va traversa Valea Topologului, pana la Curtea de Arges;
- Sectiunea 5, Curtea de Arges - Pitesti (km 90+000 - km 123+037) va lega localitatea Curtea de Arges cu orasul Pitesti si autostrada existenta, prin valea Argesului;
- Sectiunea 6 consta in reabilitarea a 14 km de drum national, respectiv DN 73C, acesta fiind drumul de legatura dintre nodul rutier Tigveni si municipiul Ramnicu Valcea, precum si constructia a 2,5 km de drum nou.
"Ne-am propus ca, pana la sfarsitul acestui an, sa trecem la urmatoarea etapa pe sectiunile 1 si 5, pentru ca sunt mai avansate, sa scoatem la licitatie realizarea proiectului tehnic si, in primul semestru al anului 2018 sa inceapa lucrarile. Pentru tronsoanele 2, 3 si 4 estimam ca primele lucrari vor incepe in prima parte a lui 2018, ultimul sector urmand a fi demarat in semestrul intai al anului 2019", a declarat Catalin Homor, directorul general al CNAIR.
Constructia autostrazii Sibiu - Pitesti va costa, conform datelor din Master Planul General de Transport (MPGT), aproximativ doua miliarde de euro.