Marți, 13 Mai 2025
RO EN

GUVERN: Plan de management pentru CNADNR

In cadrul sedintei Executivului din data de 14 ianuarie 2015, pe ordinea de zi se afla o decizie prin care Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), aflata in prezent in administrarea Secretariatului General al Guvernului, va trece in subordinea Ministerului Transporturilor (MT). Practic, acest proiect de hotarare privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor figureaza in cadrul sectiunii a IV-a a ordinii de zi, intitulate "proiecte de acte normative pentru organizarea si functionarea ministerelor si altor autoritati". Decizia este necesara mai ales ca, la inceputul sedintei de Guvern, care se afla in desfasurare, seful Executivului a reiterat ideea necesitatii unui acord politic pentru implementarea masterplanului destinat modernizarii infrastructurii, impunandu-se in acest sens o coordonare unitara a proiectelor specifice. "Pentru prima data Romania are un masterplan de transport, cu obiective clar stabilite, dar pe care trebuie sa le stabilim impreuna. Daca spunem ca incepem Autostrada Comarnic-Brasov anul acesta si la anul vine alt guvern care o opreste, o s-o patim ca la Autostrada Transilvania, pe care am inceput-o in 2004 si n-am terminat-o nici pana astazi. Deci este nevoie ca ministrul Ioan Rus, cu rabdare, cu tot respectul pentru cei din opozitie, pentru cei din mediul de afaceri, sa explice masterplanul, pentru ca trebuie luata decizia si, cand luam decizia, este definitiva si zece ani stim unde punem banii pentru infrastructura. Inteleg ca s-au publicat datele negocierilor pentru Comarnic-Brasov, pe portalul CNADNR. Vreau sa fie o dezbatere foarte clara, vreau ca fiecare cetatean roman sa stie cati kilometri sunt, cat ne costa, in cat timp se face, ce intra in banii aia si sa decidem. Daca decidem ca o facem, pe 15 februarie a.c. semnam contractul si pe 15 aprilie 2014 constructorii se apuca de treaba. Daca decidem ca ceilalti nu vor sa o facem, asta este, o sa o faca altii, dar cred ca ar fi o mare pierdere pentru Romania”, a subliniat Victor Ponta. Referindu-se la trecerea CNADNR in subordinea MT, ministrul Ioan Rus a aratat ca „ministerul de resort va avea o directie de infrastructura cu un corp specializat de salariati care se vor ocupa nemijlocit de aceasta problematica si, imediat dupa aprobarea hotararii de guvern, CNADNR trebuie sa aiba un plan de management, cu criterii clare de analiza a activitatii angajatilor. Sarcina elaborarii acestui plan de management revine actualei conduceri a companiei, care va fi inlocuita daca nu va intocmi documentul respectiv, insa, pentru a colabora fructuos, pornim initial de la prezumtia de competenta, de corectitudine, de implicare, de determinare, de dorinta de munca etc.”. Informatii suplimentare, la www.gov.ro

Din aceeasi categorie

30 Apr 13:26 | NOUL pod hobanat peste Somes din Satu Mare a trecut testele statice si dinamice
30 Apr 13:26 | Grupul UMB si Euro-Asfalt: Contract de 540 mil. euro pentru lotul Pipirig-Leghin, A8
29 Apr 14:14 | NESS a inceput lucrarile la podurile care conecteaza Romania si Republica Moldova
29 Apr 14:10 | CNIR preia constructia lotului Chiribis-Biharia, de pe Autostrada Transilvania (A3)
25 Apr 13:58 | CNIR: Licitatie pentru constructia ultimelor trei tronsoane din autostrada A8
25 Apr 07:00 | Vanzarile SW Umwelttechnik Romania au crescut in 2024 cu 18%, la 50 mil. euro
16 Apr 13:54 | ASOCIEREA TrackWorks castiga lucrarile de reabilitare a CF Craiova-Caransebes (lot 1)
16 Apr 12:45 | Constructii Erbasu si Concelex vizeaza constructia Autostrazii Craiova-Filiasi, Lot 3
14 Apr 17:20 | Grupul UMB castiga si lotul 2 de lucrari constructii la autostrada A7 Pascani-Suceava
11 Apr 14:21 | MAKYOL si Ozaltin semneaza contract de executie pentru A3 Poarta Salajului-Nusfalau
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA