Duminică, 11 Mai 2025
RO EN

NOU! Analiza pietei de infrastructura de transport pe anul 2016

Colectia de articole tematice include materialele redactionale publicate in cadrul revistei Agenda Constructiilor la sectiunea dedicata analizelor de piata anuale in domeniu. Sunt incluse date statistice, analize si comentarii cu privire la cele mai recente actiuni intreprinse de CNADNR si de Guvern, asa cum sunt conturate prin prisma planului strategic al institutiei responsabile de constructia autostrazilor si drumurilor nationale din tara noastra, respectiv a obiectivelor propuse spre finantare din fonduri europene. De asemenea, se analizeaza stadiul lucrarilor la principalele artere rutiere de amploare, ale caror contracte au fost atribuite unor companii si asocieri de firme precum: Salini Impregilo, Impresa Pizzarotti, Pomponio Constructii, Tirrena Scavi, Porr Construct, Tehnostrade, Spedition UMB, Geiger Transilvania etc. Anul trecut, in Romania s-au inaugurat 12 km de autostrada si a fost inchisa circulatia pe 22 km de astfel de drum, dupa ce in 2014 s-au finalizat numai 22 de kilometri. Mai mult, in 2016, pana la jumatatea anului, nu a inceput niciun proiect nou. Conform celor mai recente estimari, se pare ca in acest an se vor finaliza numai 8 km de autostrada in Romania, avand in vedere ca lucrarile sunt intarziate pe toate tronsoanele ce trebuiau inaugurate in acest an, performantele tarii noastre la acest capitol fiind tot mai dezastruoase. In prezent, potrivit Institutului National de Statistica (INS), Romania are 747 km de autostrazi, iar noul director general al CNADNR promite ca, pana la finele lui 2017, in Romania se va putea circula pe circa 1.000 km de autostrada, ceea ce inseamna ca anul viitor s-ar inaugura circa 260 de kilometri. Aceasta tinta este, insa, foarte greu de indeplinit, avand in vedere ca, in prezent, pe toate santierele de autostrazi exista intarzieri foarte mari in executie. Avand in vedere situatia existenta, cele mai mari sanse de finalizare le are tronsonul Gilau - Nadaselu (8,7 km), de pe autostrada Brasov-Bors, care are un grad de executie de 74,34%. Totusi, chiar daca lucrarile vor fi terminate integral, tronsonul nu va putea fi dat in folosinta, deoarece licitatia pentru constructia podului peste Somes, care sa faca legatura dintre acest sector si cel dintre Gilau si Campia Turzii, nu a fost inca publicata in cadrul SEAP. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

Din aceeasi categorie

30 Apr 13:26 | NOUL pod hobanat peste Somes din Satu Mare a trecut testele statice si dinamice
30 Apr 13:26 | Grupul UMB si Euro-Asfalt: Contract de 540 mil. euro pentru lotul Pipirig-Leghin, A8
29 Apr 14:14 | NESS a inceput lucrarile la podurile care conecteaza Romania si Republica Moldova
29 Apr 14:10 | CNIR preia constructia lotului Chiribis-Biharia, de pe Autostrada Transilvania (A3)
25 Apr 13:58 | CNIR: Licitatie pentru constructia ultimelor trei tronsoane din autostrada A8
25 Apr 07:00 | Vanzarile SW Umwelttechnik Romania au crescut in 2024 cu 18%, la 50 mil. euro
16 Apr 13:54 | ASOCIEREA TrackWorks castiga lucrarile de reabilitare a CF Craiova-Caransebes (lot 1)
16 Apr 12:45 | Constructii Erbasu si Concelex vizeaza constructia Autostrazii Craiova-Filiasi, Lot 3
14 Apr 17:20 | Grupul UMB castiga si lotul 2 de lucrari constructii la autostrada A7 Pascani-Suceava
11 Apr 14:21 | MAKYOL si Ozaltin semneaza contract de executie pentru A3 Poarta Salajului-Nusfalau
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA