

In plus, saptamana trecuta au fost efectuate teste pentru suprastructura podurilor si viaductelor pe care PORR Romania le-a construit in cadrul acestui proiect si acestea au fost trecute cu brio. Odata testele finalizate cu succes, au inceput si verificarile tehnice in teren, impreuna cu comisia Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA.
Lucrarile executate au vizat modernizarea celor 12 km de cale ferata dintre localitatile Vidra si Comana, cu 24 de lucrari de arta si doua cladiri la standarde europene pentru publicul calator. Traseul caii ferate are 4 poduri feroviare, doua viaducte cu 27 de deschideri, in directia Giurgiu, respectiv 8 deschideri, in directia Bucuresti, 10 podete, 8 subtraversari (tip C2) pentru mamifere mici si doua cladiri noi pentru calatori - PO Gradistea si Hm Comana, compartimentate cu spatii interioare moderne - sali de asteptare, grupuri sanitare, case de bilete -, dar si peroane cu lungimi cuprinse intre 150 m si 250 m si latimea de 3 metri, scari, rampe si refugii, inclusiv facilitati de acces pentru persoanele cu dizabilitati.

Contractul de executie are valoarea de 627,4 milioane de lei, Porr Romania realizand proiectul alaturi de 10 subcontractanti si terti, respectiv: TPF Getinsa Euroestudios Sl., PORR BAU GmbH, Muzeul Olteniei Craiova, Wiebe Romania, Pirotehnic OSB, IMSAT, EPC - Consultanta de Mediu, Siemens Mobility, Vio-Top si Baicons Impex.
Serviciile de consultanta si supervizare a proiectarii si executiei au fost asigurate de asocierea Arex Lider Company (lider) - Vio-Top.