Vineri, 21 Noiembrie 2025
RO EN

PORR a testat suprastructura noilor viaducte si a podului feroviar de la Gradistea

Din vara acestui an trenurile vor circula din nou pe podul feroviar de la Gradistea. Lucrarile de modernizare a liniei de cale ferata intre Vidra si Comana, inclusiv la podul de la Gradistea, dar si lucrarile conexe de reparatii la terasamente si suprastructura feroviara intre Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord Frontiera sunt aproape finalizate. Antreprenorul general, compania PORR Romania, se afla pe ultima suta de metri cu pregatirile pentru inaugurarea lucrarilor, perioada aceasta fiind dedicata, in principal, amenajarii albiei in zona podului peste raul Arges, curatarii si naturalizarii santierului si instalarii marcajelor rutiere pe drumurile de acces catre Gradistea si Comana. Se completeaza, de asemenea, marcajele tactile in conformitate cu prevederile regulamentului de interoperabilitate si se executa ultime teste pe sisteme de semnalizare, au transmis reprezentantii constructorului.
 
 
In plus, saptamana trecuta au fost efectuate teste pentru suprastructura podurilor si viaductelor pe care PORR Romania le-a construit in cadrul acestui proiect si acestea au fost trecute cu brio. Odata testele finalizate cu succes, au inceput si verificarile tehnice in teren, impreuna cu comisia Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA.
Lucrarile executate au vizat modernizarea celor 12 km de cale ferata dintre localitatile Vidra si Comana, cu 24 de lucrari de arta si doua cladiri la standarde europene pentru publicul calator. Traseul caii ferate are 4 poduri feroviare, doua viaducte cu 27 de deschideri, in directia Giurgiu, respectiv 8 deschideri, in directia Bucuresti, 10 podete, 8 subtraversari (tip C2) pentru mamifere mici si doua cladiri noi pentru calatori - PO Gradistea si Hm Comana, compartimentate cu spatii interioare moderne - sali de asteptare, grupuri sanitare, case de bilete -, dar si peroane cu lungimi cuprinse intre 150 m si 250 m si latimea de 3 metri, scari, rampe si refugii, inclusiv facilitati de acces pentru persoanele cu dizabilitati.
 
 
Contractul de executie are valoarea de 627,4 milioane de lei, Porr Romania realizand proiectul alaturi de 10 subcontractanti si terti, respectiv: TPF Getinsa Euroestudios Sl., PORR BAU GmbH, Muzeul Olteniei Craiova, Wiebe Romania, Pirotehnic OSB, IMSAT, EPC - Consultanta de Mediu, Siemens Mobility, Vio-Top si Baicons Impex.
Serviciile de consultanta si supervizare a proiectarii si executiei au fost asigurate de asocierea Arex Lider Company (lider) - Vio-Top.

Din aceeasi categorie

11 Noi 17:16 | PORR Romania incepe modernizarea DJ 104D Lot 3, lucrari de 59 milioane de lei
10 Noi 18:24 | BAWI Construction liciteaza lucrari de modernizare CF Predeal-Bucuresti-Constanta
10 Noi 18:49 | OFERTARE numeroasa pentru constructia Lotului 3 al Autostrazii A8 (Letcani-Iasi)
10 Noi 15:15 | FCC si GULERMAK, ofertanti pentru lucrari de reabilitare CF Craiova-Caransebes, Lot 3
07 Noi 18:34 | COMPETITIE intensa pentru lucrari reabilitare Pasaje Obor, Lujerului si Pod Baneasa
07 Noi 18:48 | PMB: Licitatie de 31 mil. euro pentru servicii proiectare modernizare infrastructura
07 Noi 10:45 | Lucrarile la tunelurile de pe A1 (Margina-Holdea) avanseaza pe 11 fronturi de lucru
03 Noi 10:08 | Proiectul Planseului Unirii trimite CDS intre finalistii competitiei openBIM Awards
31 Oct 13:15 | APROBARE studiu de fezabilitate SEARCH Corporation pentru DX Baia Mare-Satu Mare
31 Oct 13:43 | DANLIN XXL si GROMA Hold vor construi lotul 1, Targu Neamt - Targu Frumos al A8
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA