Marți, 05 August 2025
RO EN

PS5: Consultare publica PUZ - Magistrala 4 - Tronson Gara de Nord - Gara Progresul

Primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone demareaza, in premiera, impreuna cu Primaria Generala a Municipiului Bucuresti si METROREX S.A., procedura de consultare publica a Planului Urbanistic Zonal - Magistrala 4 - Tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul.
Traseul liniei M4 de metrou Lac Straulesti - Gara Progresul, Tronson Gara de Nord - Gara Progresul, are 13 statii si un depou suprateran, plus statia Gara de Nord 2, existenta.
Traseul va avea aproximativ 10,84 km si reprezinta o continuare a Magistralei 4 existente, Depoul Straulesti - Gara de Nord, iar conexiunea se va realiza in statia Gara de Nord 2.
Suprafata ocupata pe raza Sectorului 5, a continuarii Magistralei 4, va fi cea mai mare din proiect.
Dupa statia Gara de Nord 2, existenta, traseul se inscrie in ampriza strazii Garii de Nord, strazii Berzei, strazii Vasile Parvan, unde se poate face legatura cu Magistrala 5 propusa. Continua cu subtraversarea Raului Dambovita, Magistralei 1 si 3, apoi se inscrie in ampriza strazilor Bogdan Petriceicu Hasdeu, lzvor, Calea 13 Septembrie, bd. Tudor Vladimirescu, pana in zona Pietei Chirigiu, unde se poate face legatura cu Magistrala 7 propusa. In continuare, se inscrie in ampriza strazii Odoarei si Sos. Viilor pana la intersectia cu Calea Serban Voda si Sos. Oltenitei, unde se poate face legatura cu Magistrala 2 existenta. Traseul liniei M4 de metrou continua si se inscrie in ampriza Soselei Giurgiului, intersecteaza strazile Toporasi si Ghimpati unde se poate face legatura cu Magistrala lnelara. Mai departe, continua in ampriza Giurgiului pana la Gara CFR Progresul , unde va fi ultima statie destinata calatorilor.
Traseul liniei M4 de metrou Lac Straulesti - Gara Progresul, Tronson Gara de Nord - Gara Progresul, are urmatoarele statii:
1. Gara de Nord 2, existenta;
2. Stirbei Voda;
3. Bogdan Petriceicu Hasdeu;
4. Uranus;
5. George Rozorea;
6. Chirigiu;
7. Filaret;
8. Eroii Revolutiei 2;
9. George Bacovia;
10. Toporasi;
11. Nicolae Cajal;
12. Luica;
13. Giurgiului;
14. Progresul.
Statiile, atat la suprafata cat si in subteran, impreuna cu toate componentele de suprafata, vor fi tratate ca elemente distincte de arhitectura si vor fi avizate in Comisia Tehnica de Urbanism.
Proiectul se va realiza in conformitate cu prevederile PUG si PUZ coordonator Sector 5, aprobat cu HCGMB nr. 242/2020.
„Intr-o capitala europeana transportul public trebuie sa fie rapid si la indemana tuturor cetatenilor. Asa ca... facem si metrou! Sectorul 5 se ridica... se civilizeaza!”, a precizat primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone.

Din aceeasi categorie

01 Aug 17:24 | CONFER si GDO Mov castiga lucrari de 38 milioane euro, reabilitare poduri CF Galati
31 Iul 15:48 | UMB si Euro-Asfalt strapung prima galerie de tunel din sectiunea Margina-Holdea (A1)
31 Iul 15:43 | NUROL a castigat contractul de 2,85 mld. lei pentru constructia DX Arad-Oradea, Lot 3
31 Iul 12:32 | STRABAG Romania deschide centura ocolitoare Fagaras cu 5 luni inainte de termen
31 Iul 11:50 | SIBIU: Peste 57 milioane euro pentru modernizarea a doua tronsoane din DJ 106E
30 Iul 17:16 | Consitrans si 3TI liciteaza servicii de asistenta tehnica pentru modernizarea DJ 100B
30 Iul 17:29 | MARISTAR, Lucsan si Concelex liciteaza lucrari de 54 mil. euro, modernizare DJ 703
28 Iul 19:14 | LICITATIE de 385 mil. euro pentru modernizarea CF Predeal-Bucuresti-Constanta
28 Iul 19:28 | CNAIR achizitioneaza parapete rutiere din beton si pe rulouri de 116 milioane euro
28 Iul 18:15 | MTI: Portul Constanta are in derulare sau pregatire proiecte de 1,93 miliarde euro
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA