Luni, 05 Mai 2025
RO EN

PS5: Consultare publica PUZ - Magistrala 4 - Tronson Gara de Nord - Gara Progresul

Primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone demareaza, in premiera, impreuna cu Primaria Generala a Municipiului Bucuresti si METROREX S.A., procedura de consultare publica a Planului Urbanistic Zonal - Magistrala 4 - Tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul.
Traseul liniei M4 de metrou Lac Straulesti - Gara Progresul, Tronson Gara de Nord - Gara Progresul, are 13 statii si un depou suprateran, plus statia Gara de Nord 2, existenta.
Traseul va avea aproximativ 10,84 km si reprezinta o continuare a Magistralei 4 existente, Depoul Straulesti - Gara de Nord, iar conexiunea se va realiza in statia Gara de Nord 2.
Suprafata ocupata pe raza Sectorului 5, a continuarii Magistralei 4, va fi cea mai mare din proiect.
Dupa statia Gara de Nord 2, existenta, traseul se inscrie in ampriza strazii Garii de Nord, strazii Berzei, strazii Vasile Parvan, unde se poate face legatura cu Magistrala 5 propusa. Continua cu subtraversarea Raului Dambovita, Magistralei 1 si 3, apoi se inscrie in ampriza strazilor Bogdan Petriceicu Hasdeu, lzvor, Calea 13 Septembrie, bd. Tudor Vladimirescu, pana in zona Pietei Chirigiu, unde se poate face legatura cu Magistrala 7 propusa. In continuare, se inscrie in ampriza strazii Odoarei si Sos. Viilor pana la intersectia cu Calea Serban Voda si Sos. Oltenitei, unde se poate face legatura cu Magistrala 2 existenta. Traseul liniei M4 de metrou continua si se inscrie in ampriza Soselei Giurgiului, intersecteaza strazile Toporasi si Ghimpati unde se poate face legatura cu Magistrala lnelara. Mai departe, continua in ampriza Giurgiului pana la Gara CFR Progresul , unde va fi ultima statie destinata calatorilor.
Traseul liniei M4 de metrou Lac Straulesti - Gara Progresul, Tronson Gara de Nord - Gara Progresul, are urmatoarele statii:
1. Gara de Nord 2, existenta;
2. Stirbei Voda;
3. Bogdan Petriceicu Hasdeu;
4. Uranus;
5. George Rozorea;
6. Chirigiu;
7. Filaret;
8. Eroii Revolutiei 2;
9. George Bacovia;
10. Toporasi;
11. Nicolae Cajal;
12. Luica;
13. Giurgiului;
14. Progresul.
Statiile, atat la suprafata cat si in subteran, impreuna cu toate componentele de suprafata, vor fi tratate ca elemente distincte de arhitectura si vor fi avizate in Comisia Tehnica de Urbanism.
Proiectul se va realiza in conformitate cu prevederile PUG si PUZ coordonator Sector 5, aprobat cu HCGMB nr. 242/2020.
„Intr-o capitala europeana transportul public trebuie sa fie rapid si la indemana tuturor cetatenilor. Asa ca... facem si metrou! Sectorul 5 se ridica... se civilizeaza!”, a precizat primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone.

Din aceeasi categorie

30 Apr 13:26 | NOUL pod hobanat peste Somes din Satu Mare a trecut testele statice si dinamice
30 Apr 13:26 | Grupul UMB si Euro-Asfalt: Contract de 540 mil. euro pentru lotul Pipirig-Leghin, A8
29 Apr 14:14 | NESS a inceput lucrarile la podurile care conecteaza Romania si Republica Moldova
29 Apr 14:10 | CNIR preia constructia lotului Chiribis-Biharia, de pe Autostrada Transilvania (A3)
25 Apr 13:58 | CNIR: Licitatie pentru constructia ultimelor trei tronsoane din autostrada A8
25 Apr 07:00 | Vanzarile SW Umwelttechnik Romania au crescut in 2024 cu 18%, la 50 mil. euro
16 Apr 13:54 | ASOCIEREA TrackWorks castiga lucrarile de reabilitare a CF Craiova-Caransebes (lot 1)
16 Apr 12:45 | Constructii Erbasu si Concelex vizeaza constructia Autostrazii Craiova-Filiasi, Lot 3
14 Apr 17:20 | Grupul UMB castiga si lotul 2 de lucrari constructii la autostrada A7 Pascani-Suceava
11 Apr 14:21 | MAKYOL si Ozaltin semneaza contract de executie pentru A3 Poarta Salajului-Nusfalau
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA