
Contractul a fost atribuit asocierii Autotehnorom (lider) - Opr asfalt - Procad si are o valoare de 59,84 milioane de lei (fara TVA). Sursa de finantare este asigurata de Banca Europeana de Investitii (BEI) si Guvernul Romaniei.
Durata contractului este 48 de luni, din care 24 de luni pentru proiectare si executie si alte 24 de luni, pentru perioada de garantie.
Contractele aferente celorlalte trei loturi sub care va fi reabilitat intregul DN 18 au inceput deja, intregul proiect de reabilitare a DN 18 avand o valoare totala de 261,7 milioane de lei (fara TVA). CNADNR a semnat contractele pentru proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare a primelor doua loturi de pe DN 18, pe tronsonul Moisei - Iacobeni, in 2015. Contractul aferent primului lot a fost atribuit asocierii formate din companiile Tehnic Asist si Specialist Consulting, care vor realiza lucrari pe tronsonul Moisei - Borsa, cu o lungime de 24,6 km (km 131+627 - km 145+232), valoarea investitiei fiind de 83,7 milioane de lei (fara TVA). Contractul aferent celui de-al doilea lot, ce va avea o lungime de 24,6 km, a fost atribuit societatii Antrepriza de Reparatii si Lucrari (ARL) Cluj, valoarea proiectului fiind de 63,84 milioane de lei (fara TVA). Tronsonul respectiv face legatura dintre localitatile Borsa si Sesuri (km 156+232 - km 180+850). Companiile Autotehnorom, OPR Asfalt si Rutier-Conex XXI vor reabilita cei 19 km aferenti lotului al treilea de pe DN 18, dintre Sesuri si Carlibaba, valoarea proiectului fiind de 54,3 milioane de lei (fara TVA).
Valoarea totala a proiectului de reabilitare a DN 18 a ajuns, astfel, dupa atribuirea tuturor contractelor, la 261,7 milioane de lei (fara TVA). Lucrarile de modernizare au inceput in anul 2011, contractul de executie pe tronsonul Moisei - Iacobeni (89 km) fiind atribuit companiei Shapir Structures, care trebuia sa finalizeze proiectul la finele lunii august 2013. Contractul, in valoare de 81 milioane de euro, a fost reziliat in luna mai 2014, din cauza nerespectarii termenelor de executie.