Miercuri, 07 Mai 2025
RO EN

Zona orbitala a Capitalei: 51 km de autostrazi noi si 20 km de drumuri modernizate

Aproape 51,2 km de sectiune de autostrada noua cu doua benzi pe sens si peste 20,2 km de drum national pe sectoarele A1-DN7 si DN2-A2, parte a centurii existente a Bucurestiului vor fi realizate prin implementarea proiectului "Infrastructura integrata pentru zona orbitala a Municipiului Bucuresti". Lucrarile se afla deja in executie. Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA a semnat contractul de finantare inca din anul 2018, valoarea totala a acestuia fiind de 7,6 miliarde lei. Obiectivul general al acestui proiect este de a finaliza reteaua de drumuri orbitale Bucuresti pentru a asigura interconectivitatea adecvata intre 3 autostrazi existente si drumurile nationale cu statut de drumuri europene, autostrazi si drumuri europene pentru care km 0 este definit in Bucuresti.
 
Obiectivele proiectului includ:
  • constructia a 51,195 km de sectiune de autostrada 2x2 noua (sector sud A0 Bucuresti - centura ocolitoare la profil de autostrada), 42 de poduri si pasaje, 5 puncte de interconexiune, 4 parcari pe termen scurt, o zona de servicii, un centru de intretinere si coordonare si un punct de sprijin si intretinere;
  • modernizarea a 20,219 km de drum national pe sectoarele A1-DN7 si DN2-A2, parte a centurii existente a Bucurestiului (din care 8,695 km pentru sectorul A1-DN7 si 11,524 km pentru sectorul DN2-A2), impreuna cu sectorul A1-DN7: doua poduri reabilitate, un pasaj reabilitat, 3 poduri noi, doua pasaje noi, 11 intersectii, o parcare; sectorul DN2-A2: doua pasaje reabilitate, 3 pasaje noi, 4 intersectii, o parcare, un punct de intoarcere cu sens giratoriu
  • construirea a 4 Pasaje (Domnesti, Mogosoaia, Oltenita si Berceni);
  • largirea la 4 benzi a 14,5 km din centura existenta a Bucurestiului, intre sectorul A1-DN5, care include: 3 pasaje noi, o parcare reabilitata, 3 parcari noi si 5 intersectii.
  • reducerea timpului de calatorie pe reteaua rutiera TEN-T de la 92,5 minute (valoare la inceputul perioadei de implementare) pana la 60,9 minute pentru ruta A3-DN6 si de la 98,6 minute (valoare la inceputul perioadei de punere in aplicare) la 55,5 minute pentru ruta A2-A1.
Perioada de implementarea proiectului este de 120 de luni, respectiv in intervalul ianuarie 2014 - decembrie 2023 la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Din aceeasi categorie

30 Apr 13:26 | NOUL pod hobanat peste Somes din Satu Mare a trecut testele statice si dinamice
30 Apr 13:26 | Grupul UMB si Euro-Asfalt: Contract de 540 mil. euro pentru lotul Pipirig-Leghin, A8
29 Apr 14:14 | NESS a inceput lucrarile la podurile care conecteaza Romania si Republica Moldova
29 Apr 14:10 | CNIR preia constructia lotului Chiribis-Biharia, de pe Autostrada Transilvania (A3)
25 Apr 13:58 | CNIR: Licitatie pentru constructia ultimelor trei tronsoane din autostrada A8
25 Apr 07:00 | Vanzarile SW Umwelttechnik Romania au crescut in 2024 cu 18%, la 50 mil. euro
16 Apr 13:54 | ASOCIEREA TrackWorks castiga lucrarile de reabilitare a CF Craiova-Caransebes (lot 1)
16 Apr 12:45 | Constructii Erbasu si Concelex vizeaza constructia Autostrazii Craiova-Filiasi, Lot 3
14 Apr 17:20 | Grupul UMB castiga si lotul 2 de lucrari constructii la autostrada A7 Pascani-Suceava
11 Apr 14:21 | MAKYOL si Ozaltin semneaza contract de executie pentru A3 Poarta Salajului-Nusfalau
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA