Marți, 05 August 2025
RO EN

3M: Afaceri fluctuante pe plan european in primele 9 luni din 2018

Managerii grupului american 3M au anuntat, in cadrul unui raport financiar dat publicitatii la 23 octombrie a.c., ca vanzarile exprimate in monede locale, precum si cele consolidate au avut o evolutie sub asteptari in trimestrul al treilea din 2018. Mai precis, vanzarile 3M au ajuns la 8,2 miliarde USD, in urma unei diminuari de -0,2%, in termeni reali, fata de perioada similara a anului precedent. Cresterea organica (determinata prin excluderea influentelor exercitate de fluctuatiile de curs valutar) a fost de +1,3%, avand insa loc la nivelul majoritatii diviziilor si in aproape toate regiunile in care corporatia nord-americana deruleaza operatiuni comerciale. Totusi, conform declaratiilor sefului echipei manageriale (Mike Roman, CEO al 3M), a fost inregistrata o crestere de peste 10,7% a profitului raportat la numarul de actiuni, in acelasi timp fiind urmarite in mod constat tintele strategice de investitii.
„De-a lungul primelor noua luni ale anului in curs, echipa noastra globala a reusit sa se remarce printr-o crestere organica mai mare de +3% si suntem bine pozitionati pentru a obtine o performanta solida in 2018. Pe termen lung, ramanem axati pe inovatii, acestea fiind destinate clientilor nostri, respectiv pe implementarea unui program de dezvoltare a afacerilor, concomitent cu o restructurare a intreprinderii”, a subliniat Mike Roman.
Analiza structurala a activitatii din trimestrul al treilea a.c. indica vanzari de 1,4 miliarde USD pentru divizia de produse electronice si energie, ceea ce corespunde unui declin de -4,8% determinat in valuta nord-americana. Avansul organic pe segmentul respectiv a fost de +2,3%, pe segmentul de produse energetice situandu-se la +6%, iar pe cel al solutiilor electronice la +1%. Din punct de vedere geografic, progrese remarcabile s-au consemnat in aproape toate zonele unde 3M este activ, cu deosebire in Asia/Pacific (+1,6% in termeni reali sau +3,2% LFL) si SUA (+1,3% sau 0,5% LFL), scaderi fiind constatate in regiunea EMEA (Europa, Africa si Orientul Mijlociu), cu -3,9% (sau -0,9% din punct de vedere organic) si in America Latina/Canada (-5,5% in termeni reali sau +2,1% LFL). In perioada urmatoare, compania va continua implementarea prioritatilor strategice, pe fondul consolidarii capacitatilor de inovare si al transformarii organizatorice.
Pe piata din Romania, conform celor mai recente rapoarte financiare, reprezentanta 3M a realizat in 2017 o cifra neta de afaceri de 159,34 milioane de lei, cu 20% mai redusa fata de cea pe care a raportat-o in anul precedent. Produsele promovate de 3M Romania sunt livrate de la nivel national atat prin intermediul centrelor DIY, cat si prin propriul magazin online.

Din aceeasi categorie

05 Aug 07:00 | 3M raporteaza vanzari in crestere la peste 6,2 miliarde USD in trimestrul al doilea
29 Iul 07:00 | LEGRAND raporteaza o majorare de 13,4% a vanzarilor in semestrul intai din 2025
25 Iul 11:51 | VINCI Energies achizitioneaza EnergoBit si isi consolideaza prezenta in Romania
17 Iul 11:41 | Signify castiga 11 premii Red Dot pentru designul iluminatului inovator si sustenabil
04 Iul 12:22 | E-INFRA, membru fondator si partener al think-tank Atlantic Council Romania
26 Iun 12:26 | ADREM atrage 18 milioane euro de la ING si BRD pentru extinderea operatiunilor
26 Iun 07:00 | SIEMENS: Vanzari de aproape 20 miliarde euro si perspective de crestere de pana la 7%
25 Iun 11:54 | Schrack Technik a inaugurat noul centru de materiale electrice de la Domnesti
19 Iun 07:00 | LEGRAND obtine cresterea afacerilor cu 12,3% si are prognoze optimiste pentru 2025
18 Iun 12:46 | Kilowat: Eliminarea plafonarii energiei va aduce cresteri de 34-130% ale preturilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA