Marți, 17 Iunie 2025
RO EN

ATU TECH investe un milion de euro in dezvoltarea brandului propriu, SAFER

Atu Tech (a2t.ro), cel mai mare magazin online de sisteme de securitate din Romania, conform cifrei de afaceri, lanseaza o noua gama de produse de securitate sub marca proprie, SAFER. Produsele din noua gama (echipamente de securitate, supraveghere video, solutii de interfonie, accesorii CCTV, solutii de control acces, camere termale si produse de monitorizare a temperaturii) incorporeaza solutii cu specificatii tehnice de top si inovatii tehnologice bazate pe inteligenta artificiala si algoritmi de invatare care permit crearea de scenarii inteligente de supraveghere video si contribuie la garantarea unui nivel inalt de securitate.
Noile produse SAFER beneficiaza de o perioada de garantie de 5 ani si au un grad mai mare de compatibilitate pentru a usura procesul de alegere si instalare a acestora.
„Noua gama de produse proprii SAFER inglobeaza cele mai noi tehnologii si solutii de securitate, dar la preturi mai avantajoase. Scopul nostru a fost sa acoperim un segment cat mai mare de clienti, cu bugete diferite si nevoi diverse. Noua gama a fost dezvoltata tinand cont de cerintele clientilor si contine o mare varietate de produse, pornind de la cele de baza si pana la cele mai avansate si performate modele. Astfel, Atu Tech, sub brandul SAFER, ofera produse de calitate, ce inglobeaza tehnologii de ultima generatie, dar la preturi mici si cu perioada de garantie mult mai mare fata de competitori - 5 ani fata de 2 ani”, spune Sorin Felea, director Atu Tech (a2t.ro).
Dezvoltarea noii game de produse SAFER, brand prezent pe piata din Romania de peste 8 ani, a presupus investitii de 1 milion de euro. Solutiile de securitate SAFER sunt produse in fabricile celor mai mari producatori mondiali de sisteme de securitate, pentru a oferi clientilor Atu Tech acces la ultimele inovatii tehnologice din domeniu si pentru a livra produse la o calitate cat mai buna.
Produsele SAFER au generat anul trecut vanzari de aproximativ 2,4 milioane de euro. Pentru anul 2021 Atu Tech estimeaza o crestere a vanzarilor de produse proprii cu pana la 40%, generata de o cerere mai mare pentru echipamente de securitate, atat pentru segmentul rezidential, cat si pentru cel office sau comercial, dar si de o strategie de marketing care pune in prim-plan brandul SAFER.
„SAFER este, in momentul de fata, un „best deal” tinand cont de raportul calitate – pret, iar eforturile noastre se concentreaza permanent pe popularizarea acestui brand. Vom continua dezvoltarea gamei de produse SAFER si luam in calcul si colaborarea cu producatori romani, chiar daca piata este in stadiu incipient. Avem incredere, insa, ca lucrurile se vor dezvolta in acest sens”, mai spune Sorin Felea.

Din aceeasi categorie

11 Iun 07:29 | FOCUS Security: Crestere de 30% a cererii de automatizari integrate, pana in 2030
11 Iun 07:00 | EATON raporteaza afaceri de 6,4 miliarde USD in primele trei luni ale anului 2025
10 Iun 07:18 | SECUNET: Stabilitatea financiara a companiei, principalul obiectiv pe termen scurt
03 Iun 15:26 | ELBI: Afaceri de 556 mil. lei in 2024 si noi investitii in extindere si digitalizare
29 Mai 12:30 | E-INFRA a finantat dotarea Laboratorului de Compatibilitate Electromagnetica al UTCN
15 Mai 11:34 | Baterii solare de 200 milioane euro, pot fi instalate in 2025 in sectorul rezidential
14 Mai 07:00 | SCHNEIDER: Crestere de 7,4% a cifrei de afaceri si prognoze optimiste pentru 2025
12 Mai 07:00 | SIGNIFY raporteaza vanzari de 1,4 miliarde de euro pentru primul trimestru din 2025
08 Mai 07:00 | 3M anunta vanzari de 6 miliarde USD si o rata de profitabilitate peste asteptari
07 Mai 11:25 | Smart Lighting devine Ambito si isi largeste aria de expertiza in instalatii
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA