Marți, 06 Mai 2025
RO EN

LEGRAND: Orientare explicita spre transformare digitala si inteligenta artificiala

Rezultatele anuale comunicate de Legrand indica pentru grupul francez o majorare de 8,6% a vanzarilor, concomitent cu o ajustare pozitiva de 9,7% a profitului operational. Practic, toate obiectivele stabilite pentru 2018 au fost atinse, cresterea organica plasandu-se la 4,9%, iar marja de profit la 20,2% (calculata inainte de luarea in considerare a impactului exercitat de achizitii). Concret, in anul fiscal recent incheiat, cifra de afaceri s-a situat la 5,99 miliarde euro, in crestere evidenta de la 5,52 miliarde euro cat se raporta in 2017. Toate obiectivele incluse in foaia de parcurs a strategiei CSR au fost atinse, rata de eficienta din acest punct de vedere fiind de 122%. Pe parcursul anului precedent, Legrand a avut o multitudine de initiative care au avut ca scop asigurarea dezvoltarii sustenabile a grupului, in conditiile respectarii principiilor fundamentale pe care s-a sustinut succesul inregistrat pana in prezent. In perioada urmatoare, una dintre tintele majore este aceea de a folosi experienta celor 130 de ingineri de la Netatmo pentru dezvoltarea de solutii de inteligenta artificiala (AI) care sa fie integrate in produsele aflate pe masa de lucru a departamentului propriu de cercetare-dezvoltare. In acest fel, se urmareste transformarea digitala a ofertei grupului prin integrarea de functii inovatoare, cum ar fi, de exemplu, asistenta vocala in interfetele cu utilizatorii. De asemenea, vor continua actiunile de extindere organica a operatiunilor prin lansarea de noi game de produse si prin infiintarea de trei birouri de reprezentare, care sa faciliteze implementarea mai eficienta a programelor comerciale in zonele geografice respective. De altfel, prin cele sapte achizitii realizate in 2018, Legrand a reusit consolidarea pozitiei sale dominante si, in acelasi timp, accesul la activitati complementare celor existente. Subsidiara Legrand Romania a raportat pentru 2017 vanzari de 93,75 milioane de lei, cu 9,1% mai mari fata de anul anterior, in portofoliul sau de produse existand marci cunoscute precum Bticino, Zucchini, Cablofil, Sarlam, Vantage, Nuvo etc. Produsele sunt disponibile printr-o retea de magazine specializate, centre de bricolaj, companii de instalatii, integratori de sistem si parteneri tablotieri.

Din aceeasi categorie

30 Apr 14:20 | Pene de curent: Protectia tehnologiei si datelor cand reteaua electrica se opreste
29 Apr 07:00 | ABB: Inceput puternic de an si optimizare creare de valoare prin gestionare portofoliu
15 Apr 14:44 | LICITATIE pentru lucrarile de instalatii din statiile Gutinas, Suceava si Rosiori
10 Apr 09:21 | Darcom Energy dezvolta un laborator fotovoltaic de ultima generatie, in Timisoara
27 Mar 06:13 | HIGH TECH CLIMA: Crestere de 40% a afacerilor din 2024, pana la 35 milioane euro
19 Mar 11:47 | KILOWAT: Cererea de panouri fotovoltaice s-a dublat in primele luni ale anului
05 Mar 11:08 | PROMELEK XXI: Afaceri de 46 milioane de euro in 2024, mai mari cu 5% fata de 2023
04 Mar 06:00 | SCHNEIDER: Flux de numerar de 4 miliarde euro pentru al doilea an consecutiv
27 Feb 06:00 | SIEMENS: Rezultatele promitatoare din trimestrul intai genereaza dinamica pozitiva
26 Feb 06:00 | LEGRAND: Crestere organica de 6,2% a vanzarilor in trimestrul al patrulea din 2024
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA