Joi, 25 Septembrie 2025
RO EN

LEGRAND: Orientare explicita spre transformare digitala si inteligenta artificiala

Rezultatele anuale comunicate de Legrand indica pentru grupul francez o majorare de 8,6% a vanzarilor, concomitent cu o ajustare pozitiva de 9,7% a profitului operational. Practic, toate obiectivele stabilite pentru 2018 au fost atinse, cresterea organica plasandu-se la 4,9%, iar marja de profit la 20,2% (calculata inainte de luarea in considerare a impactului exercitat de achizitii). Concret, in anul fiscal recent incheiat, cifra de afaceri s-a situat la 5,99 miliarde euro, in crestere evidenta de la 5,52 miliarde euro cat se raporta in 2017. Toate obiectivele incluse in foaia de parcurs a strategiei CSR au fost atinse, rata de eficienta din acest punct de vedere fiind de 122%. Pe parcursul anului precedent, Legrand a avut o multitudine de initiative care au avut ca scop asigurarea dezvoltarii sustenabile a grupului, in conditiile respectarii principiilor fundamentale pe care s-a sustinut succesul inregistrat pana in prezent. In perioada urmatoare, una dintre tintele majore este aceea de a folosi experienta celor 130 de ingineri de la Netatmo pentru dezvoltarea de solutii de inteligenta artificiala (AI) care sa fie integrate in produsele aflate pe masa de lucru a departamentului propriu de cercetare-dezvoltare. In acest fel, se urmareste transformarea digitala a ofertei grupului prin integrarea de functii inovatoare, cum ar fi, de exemplu, asistenta vocala in interfetele cu utilizatorii. De asemenea, vor continua actiunile de extindere organica a operatiunilor prin lansarea de noi game de produse si prin infiintarea de trei birouri de reprezentare, care sa faciliteze implementarea mai eficienta a programelor comerciale in zonele geografice respective. De altfel, prin cele sapte achizitii realizate in 2018, Legrand a reusit consolidarea pozitiei sale dominante si, in acelasi timp, accesul la activitati complementare celor existente. Subsidiara Legrand Romania a raportat pentru 2017 vanzari de 93,75 milioane de lei, cu 9,1% mai mari fata de anul anterior, in portofoliul sau de produse existand marci cunoscute precum Bticino, Zucchini, Cablofil, Sarlam, Vantage, Nuvo etc. Produsele sunt disponibile printr-o retea de magazine specializate, centre de bricolaj, companii de instalatii, integratori de sistem si parteneri tablotieri.

Din aceeasi categorie

23 Sep 07:24 | ACUE: Peste 11 miliarde euro necesare pentru retele de distributie pana in 2030
19 Sep 07:18 | ANALIZA: Proiectele de energie solara si eoliana rescriu harta energetica a Romaniei
18 Sep 10:17 | PROMELEK XXI: Remus Hategan preia functia de director general al companiei
17 Sep 11:25 | LONGi si Enexus accelereaza proiectele solare cu 300 MW de module fotovoltaice
16 Sep 07:05 | HORVÁTH: Hidrogenul, noua miza economica ce poate redesena industriile Romaniei
12 Sep 17:40 | VENTURO si DARCOM liciteaza dirigentie de santier de 14 mil. euro, retele electrice
12 Sep 07:24 | 4ENVIGO urmareste consolidarea pe piata locala si excelenta operationala
11 Sep 10:17 | Veolia Romania preia General Me.el Electric si devine furnizor integrat de servicii
11 Sep 07:59 | Preturi reale la energie: HENRO explica impactul eliminarii plafoanelor
09 Sep 13:58 | Visual Fan: Cresterea a profitului si dublare a cifrei de afaceri in primul semestru
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA