Miercuri, 17 Septembrie 2025
RO EN

SIGNIFY gestioneza bine scaderea cererii si obtine majorarea profitabilitatii in 2023

Signify a raportat pentru primul trimestru din 2023 vanzari de 1,678 miliarde euro si profitabilitate operationala de 8,9%, fluxul liber de numerar ridicandu-se la 51 milioane de euro. In intervalul mentionat anterior, baza instalata de surse de iluminat conectate detinuta de grup a crescut de la 114 milioane, cat era in precedentele trei luni, la 117 milioane. Este important de precizat faptul ca Signify se afla pe cale de a duba ritmul asumat pentru atingerea obiectivelor acordului de mediu de la Paris. Din totalul de aproximativ 1,7 miliarde euro, vanzarile de produse bazate pe LED-uri au reprezentat 82%, fata de primul trimestru din 2022 cand acelasi indicator se plasa la 84%. Venitul net al grupului s-a ridicat la 28 milioane de euro, in scadere de la 87 milioane de euro in perioada de referinta. Conducerea societatii a afirmat ca rezultatele comunicate sunt in concordanta, in mare masura, cu asteptarile formulate initial, in primele trei luni din 2023 fiind consemnata atat o scadere a cererii venite din partea utilizatorilor finali, cat si o slabiciune a partenerilor profesionali. Peste cele doua elemente s-a suprapus incetinirea livrarilor OEM. In pofida acestor aspecte, Signify a consemnat progrese in ceea ce priveste disciplina continua a preturilor si gestionarea eficienta a costurilor, care au dus la o imbunatatire a marjei brute. Prognozele pe termen scurt indica faptul ca si trimestrul al doilea se va confrunta cu provocari similare, urmand ca in a doua parte a anului sa se consemneze rezultate financiare imbunatatite, ce vor sustine atingerea obiectivelor stabilite pentru intregul exercitiu fiscal. De precizat ca printre realizarile din planul de sustenabilitate se numara dublarea veniturilor Brighter Lives, care au ajuns astfel de o pondere de 32%. Tintele pentru intregul an sunt de obtinere a unei marje EBITA de 10,5-11,5% si a unui flux liber de numerar cuprins intre 6% si 8% din vanzari. In Romania, subsidiara locala Philips Romania a raportat pentru 2021 vanzari de 618,95 milioane de lei, cu 16,5% mai mari fata de cele din anul anterior.

Din aceeasi categorie

16 Sep 07:05 | HORVÁTH: Hidrogenul, noua miza economica ce poate redesena industriile Romaniei
12 Sep 17:40 | VENTURO si DARCOM liciteaza dirigentie de santier de 14 mil. euro, retele electrice
12 Sep 07:24 | 4ENVIGO urmareste consolidarea pe piata locala si excelenta operationala
11 Sep 10:17 | Veolia Romania preia General Me.el Electric si devine furnizor integrat de servicii
11 Sep 07:59 | Preturi reale la energie: HENRO explica impactul eliminarii plafoanelor
09 Sep 13:58 | Visual Fan: Cresterea a profitului si dublare a cifrei de afaceri in primul semestru
09 Sep 07:01 | EXIMPROD: Pozitionare strategica in centrul transformarilor pietei energetice
09 Sep 07:00 | SIEMENS obtine vanzari de 19,4 miliarde euro in trimestrul 3 al anului fiscal 2025
08 Sep 07:25 | ENEVO vizeaza 1 GW putere instalata si afaceri de 100 milioane euro
04 Sep 07:31 | HEXING - LIVOLTEK: Afaceri in crestere si planuri pentru o noua fabrica la Timisoara
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA