Duminică, 25 Mai 2025
RO EN

SIGNIFY gestioneza bine scaderea cererii si obtine majorarea profitabilitatii in 2023

Signify a raportat pentru primul trimestru din 2023 vanzari de 1,678 miliarde euro si profitabilitate operationala de 8,9%, fluxul liber de numerar ridicandu-se la 51 milioane de euro. In intervalul mentionat anterior, baza instalata de surse de iluminat conectate detinuta de grup a crescut de la 114 milioane, cat era in precedentele trei luni, la 117 milioane. Este important de precizat faptul ca Signify se afla pe cale de a duba ritmul asumat pentru atingerea obiectivelor acordului de mediu de la Paris. Din totalul de aproximativ 1,7 miliarde euro, vanzarile de produse bazate pe LED-uri au reprezentat 82%, fata de primul trimestru din 2022 cand acelasi indicator se plasa la 84%. Venitul net al grupului s-a ridicat la 28 milioane de euro, in scadere de la 87 milioane de euro in perioada de referinta. Conducerea societatii a afirmat ca rezultatele comunicate sunt in concordanta, in mare masura, cu asteptarile formulate initial, in primele trei luni din 2023 fiind consemnata atat o scadere a cererii venite din partea utilizatorilor finali, cat si o slabiciune a partenerilor profesionali. Peste cele doua elemente s-a suprapus incetinirea livrarilor OEM. In pofida acestor aspecte, Signify a consemnat progrese in ceea ce priveste disciplina continua a preturilor si gestionarea eficienta a costurilor, care au dus la o imbunatatire a marjei brute. Prognozele pe termen scurt indica faptul ca si trimestrul al doilea se va confrunta cu provocari similare, urmand ca in a doua parte a anului sa se consemneze rezultate financiare imbunatatite, ce vor sustine atingerea obiectivelor stabilite pentru intregul exercitiu fiscal. De precizat ca printre realizarile din planul de sustenabilitate se numara dublarea veniturilor Brighter Lives, care au ajuns astfel de o pondere de 32%. Tintele pentru intregul an sunt de obtinere a unei marje EBITA de 10,5-11,5% si a unui flux liber de numerar cuprins intre 6% si 8% din vanzari. In Romania, subsidiara locala Philips Romania a raportat pentru 2021 vanzari de 618,95 milioane de lei, cu 16,5% mai mari fata de cele din anul anterior.

Din aceeasi categorie

15 Mai 11:34 | Baterii solare de 200 milioane euro, pot fi instalate in 2025 in sectorul rezidential
14 Mai 07:00 | SCHNEIDER: Crestere de 7,4% a cifrei de afaceri si prognoze optimiste pentru 2025
12 Mai 07:00 | SIGNIFY raporteaza vanzari de 1,4 miliarde de euro pentru primul trimestru din 2025
08 Mai 07:00 | 3M anunta vanzari de 6 miliarde USD si o rata de profitabilitate peste asteptari
07 Mai 11:25 | Smart Lighting devine Ambito si isi largeste aria de expertiza in instalatii
30 Apr 14:20 | Pene de curent: Protectia tehnologiei si datelor cand reteaua electrica se opreste
29 Apr 07:00 | ABB: Inceput puternic de an si optimizare creare de valoare prin gestionare portofoliu
15 Apr 14:44 | LICITATIE pentru lucrarile de instalatii din statiile Gutinas, Suceava si Rosiori
10 Apr 09:21 | Darcom Energy dezvolta un laborator fotovoltaic de ultima generatie, in Timisoara
27 Mar 06:13 | HIGH TECH CLIMA: Crestere de 40% a afacerilor din 2024, pana la 35 milioane euro
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA