Miercuri, 17 Septembrie 2025
RO EN

SIGNIFY: Strategie prudenta de dezvoltare si prognoze rezervate pentru anul 2023

Grupul Signify a raportat pentru al doilea trimestru din acest an vanzari de 1,6 miliarde euro, o profitabilitate operationala de 8,3% si un flux liber de numerar liber in cuantum de 88 milioane de euro. Baza instalata de puncte luminoase conectate a crescut de la 117 milioane in primele trei luni ale anului 23, la 119 milioane de unitati in acest an. Compania se afla pe drumul cel bun in ceea ce priveste angajamentele programului de durabilitate Brighter Lives, Better World 2025. Vanzarile din intervalul mentionat anterior au cumulat 1,644 miliarde euro, reprezentand o contractie nominala de 10,5%. Pe segmentul LED, cifra de afaceri s-a mentinut la 84% din total. Marja operationala ajustata a fost de 8,3%, in scadere de la 9,5% si a asigurat un venit net de 45 milioane euro (248 milioane euro in perioada de referinta). Fluxul liber de numerar s-a plasat la 88 milioane euro. Conducerea companiei a afirmat ca in cele trei luni la care face referire raportul financiar s-a manifestat o reluare lenta a cererii pe canalele consumatorilor finali si ale utilizatorilor profesionisti, inclusiv OEM, precum si o redresare mai lenta decat se preconizase initial a pietei din China. In acest context, actiunile de consolidare a profitabilitatii au dat roadele scontate, desi planurile de reducere a costurilor fixe nu compenseaza inca pe deplin declinul livrarilor. Tensiunile economice continue au impus implementarea unei strategii prudente si obliga la prognoze cumpatate. Astfel, pentru intregul an este de asteptat ca profitabilitatea sa se situeze intre 9,5% si 10%, iar fluxurile libere de numerar sa beneficieze de imbunatatirea timpului de livrare a lantului de aprovizionare si de masuri eficiente luate in planul capitalului de lucru. Masurile adoptate vor permite o performanta imbunatatita si o concentrare mai puternica pe oportunitatile de crestere. In tara noastra, subsidiara locala Philips Romania a raportat pentru 2022 vanzari de 602,06 milioane de lei, usor inferioare celor din anul anterior.

Din aceeasi categorie

16 Sep 07:05 | HORVÁTH: Hidrogenul, noua miza economica ce poate redesena industriile Romaniei
12 Sep 17:40 | VENTURO si DARCOM liciteaza dirigentie de santier de 14 mil. euro, retele electrice
12 Sep 07:24 | 4ENVIGO urmareste consolidarea pe piata locala si excelenta operationala
11 Sep 10:17 | Veolia Romania preia General Me.el Electric si devine furnizor integrat de servicii
11 Sep 07:59 | Preturi reale la energie: HENRO explica impactul eliminarii plafoanelor
09 Sep 13:58 | Visual Fan: Cresterea a profitului si dublare a cifrei de afaceri in primul semestru
09 Sep 07:01 | EXIMPROD: Pozitionare strategica in centrul transformarilor pietei energetice
09 Sep 07:00 | SIEMENS obtine vanzari de 19,4 miliarde euro in trimestrul 3 al anului fiscal 2025
08 Sep 07:25 | ENEVO vizeaza 1 GW putere instalata si afaceri de 100 milioane euro
04 Sep 07:31 | HEXING - LIVOLTEK: Afaceri in crestere si planuri pentru o noua fabrica la Timisoara
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA